וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדו פיירו למבחנים במכבי נתניה

דור בלך

9.1.2009 / 10:15

חלוץ בן 20 מקבוצת בלומינג מהליגה הראשונה בבוליביה יגיע להיבחן בקבוצה של לותר מתיאוס. שלושה חלוצים ביטלו הגעתם למבדקים

אחרי שהתחזק בשני שחקנים, סיאבונגה נקוסי וראובן עובד, ממשיך לותר מתיאוס, מאמנה הגרמני של מכבי נתניה, לנסות ולחזק את הקבוצה. השחקן הבא שיגיע בקרוב למתחם האימונים בנתניה ויעבור מבחנים הוא אדוארדו פיירו, 20, חלוצה של קבוצת בלומינג מהליגה הראשונה בבוליביה. "אני רוצה לצאת ולשחק מחוץ לבוליביה", אמר פיירו, "ונראה מה יצא מכך".

פיירו, או בשמו המלא חואן אדוארדו פיירו ריברה, הוא חלוץ הנבחרת הצעירה של בוליביה. בעונה שעברה הוא הושאל מבלומינג לקבוצת לה-פאס וכבש במהלך כל העונה (קלאוסורה, אפרטורה ופלייאוף) שמונה שערים. פיירו נחשב לאחד השחקנים המוכשרים בבוליביה. במהלך העונה שעברה, היה על סף סיכום בקבוצת פורטלזה הברזילאית, אך העסקה התפוצצה ברגע האחרון. בעבר, קיבל השחקן הצעה מהולנד אך העדיף להישאר במדינתו. כעת, בגיל 20 פיירו הצהיר כי הוא מעוניין לשחק בחו"ל, כשגם בלומינג ולה פאז מעוניינות בשירותיו.

לאחרונה היו אמורים להגיע שלושה חלוצים, שניים מהם צרפתים, למבחנים בקבוצה, אולם שלושתם הודיעו ברגע האחרון כי הם מבטלים את הגעתם לישראל עקב המצב הביטחוני השורר בדרום המדינה.

מששמע מתיאוס על ביטול הגעתם של השחקנים למבחנים דיבר המאמן הגרמני עם סוכנות השחקנים המייצגת אותו וביקש ממנה שתשלח שחקנים אשר יוסבר להם כי המצב בישראל בטוח דיו. יצוין כי נקוסי משתייך לסוכנות השחקנים שמייצגת את מתיאוס, כאשר אחד הדברים ששיכנע את הקשר הדרום אפריקאי, ששיחק קודם לכן בארמיניה בילפלד הגרמנית, להגיע לישראל היא העובדה כי מתיאוס הוא מאמן הקבוצה.

בלמה של הקבוצה, זאב חיימוביץ', עבר היום (שישי) את ניתוח הבקע הראשון ומחר הוא אמור לעבור את הניתוח השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully