וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדה אורבנית

9.1.2009 / 7:47

פלורידה של אורבן מאייר זכתה באליפות המכללות בפעם השניה בשלוש שנים, לאחר 14:24 בגמר על אוקלהומה. 109 יארד על הקרקע לטיבו

אוקלהומה - פלורידה 24:14

את אורבן מאייר, מאמן פלורידה, לא ממש מעניין מי היריבה ומתי היא פייבוריטית. בפעם השניה בתוך שלוש שנים הצעיד מאייר את הגייטורס לזכיה באליפות המכללות, על חשבון קוורטרבק הייזמן וקבוצה עדיפה על הנייר (לפחות בדירוג, דווקא בווגאס פלורידה הייתה פייבוריטית). בפעם שעברה אלה היו טרוי סמית' ואוהיו סטייט, הפעם הבינו סאם בראדפורד ואוקלהומה שכשזה מגיע לתואר החשוב יותר, קשה להתחרות עם הקבוצה של מאייר והקוורטרבק טים טיבו. בוב סטופס, מאמן אוקלהומה, הפסיד בפעם השלישית כשהתואר מונח על הכף.

טיבו, שהיה שותף לא בכיר לזכיה ב-2006 (חלק את עמדת הקוורטרבק עם כריס ליק) ולקח את ההייזמן בשנה שעברה, לא היה מבריק באוויר. הוא זרק לשיא קריירה שלילי של שני איבודים וסיים עם 231 יארד ושני טאצ'דאונים, כשהוא משלים 18 מ-30 מסירותיו. אבל על הקרקע (109 יארד) וכשזה קבע - הוא היה מוכן להוריד את הגרזן. 3:07 דקות לסיום, ביתרון 14:17, מצא טיבו את דייויד נלסון בתוך האנדזון, והמסירה הקצרה לארבעה יארדים הפכה למסירת הניצחון. "רק תקראו לו סופרמן", אמר פרסי הארווין, הרץ האחורי שחזר מפציעת קרסול ורשם 122 יארד בתשע נשיאות בלבד.

אוקלהומה שמה על הלוח 702 נקודות השנה, אבל כמו הקלישאה המפורסמת - התקפה מביאה ניצחונות, הגנה מביאה אליפויות. והגנה היא משהו שיש לפלורידה ויש הרבה פחות לסונרס. הגייטורס החזיקו את בראדפורד על 26 מ-41 ל-256 יארד, שני טאצ'ים ושתי חטיפות, וביום כל כך בינוני שלו, היה ברור שלהגנה יש צורך להתעלות. זה לא קרה, כי בנוסף להארווין הגיח גם טיבו ל-109 יארד (מאזן הריצה השלישי בהיסטוריה לקוורטרבק במשחק גמר), ובסך הכל רשמו הגייטורס 462 יארד בהתקפה הכוללת לעומת 378 של הסונרס. הבדל לא גדול אבל מספק.

בתחילת הרבע השני מסר טיבו ללואיס מרפי כדי להעלות את פלורידה ל-0:7, אבל פחות משלוש דקות לאחר הטאצ'דאון איזנה אוקלהומה עם מסירה של בראדפורד לג'רמיין גרישאם. 7:7 הייתה תוצאת המחצית. הארווין הגיח לטאצ'דאון כדי לרשום את הניקוד היחיד ברבע השלישי - 7:14 לפלורידה, ואז החלה הדרמה. גרישאם שוב איזן עם תפיסה ל-11 יארד, 12 דקות לסיום. שער שדה של ג'ונתן פיליפס קבע 14:17 לפלורידה, ולאחר שאוקלהומה שמרה את עצמה בתמונה הגיע הטאצ'דאון של טיבו לנלסון וסגר עניין. - 14:24 לפלורידה, והולכים לחגוג בגיינסוויל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully