וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "מתיאוס יכול לעזוב בכל רגע"

דור בלך

8.1.2009 / 18:10

הבעלים של נתניה נתן פתח מילוט למאמנו בשל המצב הבטחוני. האקרים השתלטו על אתר הקבוצה, נתניה תנסה להחתים את אבוחצירא

האם המלחמה בעזה מפחידה גם את מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס? לאחרונה התבטא הבעלים של הקבוצה, דניאל יאמר, בתקשורת הזרה, כי במידה ומתיאוס יהיה מעוניין לעזוב בגלל המצב, הדלת בפניו תהיה פתוחה.

"לותר ואני סיכמנו שבכל רגע נתון הוא יוכל לעזוב בכל רגע שהוא ואשתו לא ירגישו עוד בבית", אמר יאמר בראיון עימו. "אם מישהו לא יכול להתמודד מבחינה מנטלית עם המצב, הוא צריך לקחת הפסקה".

כזכור, רק אתמול (רביעי) הפגין מתיאוס שלוות נפש, כשאמר "המצב לא נעים, אבל לזרים יש רעיון קצת מוטעה לגבי מה שקורה כאן. אני מכיר את ישראל כבר שמונה חודשים, הייתי צריך להסתגל לשיטות האימון ולחגים הדתיים. עכשיו אני צריך לקבל את זה שחלק מהשחקנים אמורים להתייצב בעשר בבוקר בצבא. במקרה הזה עליי להיות גמיש".

בנוסף, אמר מתיאוס כי "אין לי שום סיבה לקחת טיסה. היו לי מספר שיחות עם חברים בגרמניה, אבל האמת היא שאין שום סיבה לפאניקה. מבחינה גיאוגרפית אנחנו נמצאים הרחק מאיזור הסכנה".

לאחר שאתריהן של הפועל באר שבע, הפועל חיפה ומכבי תל אביב נפרץ, גם אתרה הרשמי של נתניה נפל הבוקר קורבן למתקפת ההאקרים הערבית. בנתניה עלו על הבעיה מיד והאתר חזר לאוויר בתוך זמן קצר.

נתניה תנצל את התחממות היחסים בינה לבין בית"ר טוברוק ותנסה להביא את שמעון אבוחצירא בסיום העונה. אבוחצירא עצמו מעוניין לשחק בנתניה, אך הפועל פתח תקוה, בה הוא חתום לעוד שנתיים, מעדיפה למכור אותו לאירופה.

לאור דחיית המחזור, החליט מתיאוס להגדיל את כמות האימונים, והקבוצה תערוך מחר אימון כפול בפעם השלישית השבוע, כשגם בשבת השחקנים לא יקבלו יום חופשי אלא יגיעו לאימון אחר הצהריים.

הבלם זאב חיימוביץ' יעבור מחר ניתוח בקע בצד אחד וביום ב' בצד השני בבית חולים בגרמניה. שליו מנשה עבר בדיקת אולטרסאונד ומחר יעבור בדיקת MRI במפשעה. לאלמוג כהן חבלה בבוהן והוא יעדר מספר ימים. ביוואן פרנסמן נפגע מכדור שניתז לעינו וישוב מחר לאימונים. לירן שטראובר ותיירי טאזמטה הסובלים ממתיחות עברו טיפולים ולא התאמנו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully