וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירצקי לא משחרר את אבידור להפועל ת"א

קרן שמש

8.1.2009 / 13:55

האדומים מעוניינים בחלוץ, אבל בעלי ק"ש לא מוכן לשמוע: "גם אם הפועל תציע את כל הקבוצה תמורתו אני לא אסכים". בן בסט עשוי להגיע

אמש (רביעי) הגישה עירוני קרית שמונה הצעה לעסקת חליפין להפועל תל אביב במסגרתה היא מבקשת את עידן סרור ודני בונדר בתמורה לחלוץ עדן בן בסט. כזכור, האדומים מעוניינים בחיזוק החלק ההתקפי ובשל הקושי למצוא חיזוק מתאים, הוחלט בימים האחרונים כי סרור יישאר עד לתום העונה.

עם זאת, ההצעה שהגיעה מכיוון קרית שמונה תישקל למרות שבצפון מתנים את העסקה בצירופו של בונדר, ושחרורם של שני שחקנים תמורת אחד יקצר את הסגל הקיים. בהפועל תל אביב היו שמחים אילו יובל אבידור חלוץ קריית שמונה היה מוצע בעסקה, אך בקריית שמונה פוסלים את האפשרות על הסף.

"העסקה היא כמו שהיא, את יובל אבידור אנחנו לא נשחרר לא משנה מה, גם אם הפועל תציע את כל הקבוצה שלה", אמר בעלי הקבוצה, איזי שירצקי, "הברנו להם כי בן בסט יעבור רק תמורת שני שחקנים, בונדר וסרור. תמורת שחקן אחד זה לא יעבוד. אני מאמין שזה ייסגר, עכשיו זה עוד בחיתולים אבל בימים הקרובים נשב לסגור פרטים".

הקבוצה ערכה הבוקר (חמישי) אימון בו נטל חלק גם שוער הקבוצה, וינסנט אניימה, שאמש חש ברע והחסיר את האימון. כ-30 ילדים ממועדון מ.ס אשדוד, אשר מתארחים במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, צפו באימון ועודדו את השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully