וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת למכבי ת"א: "לא מוכנים לשלם השכר של אסוס"

8.1.2009 / 19:05

השחקן מרוויח 12 וחצי אלף יורו בחודש, אלעד הציע 10 אלף דולר נטו אך מכבי מסרבת להשלים את השאר. דיווח: ויסה שוקל לחזור לאליאנסה לימה

הפועל פתח תקוה ביקשה ממכבי תל אביב להשתתף בעלויות השכר של ג'ונתן אסוס ובשלב זה היא לא מוכנה להחתימו. הכדור כעת נמצא בידיים של מכבי. גורם בפתח תקוה אמר היום (חמישי): "נדהמנו כשראינו את החוזה שלו. הוא מרוויח כמעט כמו שחקן זר בבית"ר".

מכבי העבירה לפתח תקוה את נתוני החוזה: אסוס משתכר 12 וחצי אלף יורו בחודש. בפתח תקוה ערכו חישוב מהיר והודיעו למכבי כי הם מוכנים לשלם 10 אלף דולר (7300 יורו בקירוב, לפי השער הנוכחי), לכל היותר. "אנחנו מוכנים לשלם יותר ממחצית השכר", הבהירו בפתח תקוה. "אם מכבי תסכים, נשאל אותו עד תום העונה".

ויסה שוקל לחזור לפרו

אתר אינטרנט בפרו מדווח כי קשר הפועל פתח תקוה, ג'וניור ויסה, מעוניין לחזור לשחק בפרו. בידיעה צוין כי ויסה רצה לשוב לארצו עוד לפני המלחמה בישראל וללא קשר אליה, כשהעדיפות הראשונה שלו היא לחזור לקבוצת הצמרת בה שיחק, אליאנסה לימה. מאמן הקבוצה, קרלוס קרפיו, אמר: "הדלת שלנו תמיד פתוחה עבור ג'וניור. בתחילת העונה רצינו אותו, אבל נמסר לנו שהוא השיג פריצת דרך בישראל ולכן זה יהיה קשה. נשמח אם הוא יגיע".

בלי קשר, ויסה, שכרטיסו שייך לבית"ר ירושלים, התבטא בימים האחרונים בנוגע ללחימה בעזה והודה כי הוא חושש מהמצב. בפתח תקוה לא מתרגשים מהידיעה. במועדון מעוניינים לרכוש את הקשר מבית"ר ירושלים, אם זו תסכים לשחרר אותו ומוכנים להשקיע נתח גדול יחסית מתקציב העונה הבאה לשם כך.

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט שלשום, לפיה הפועל תל אביב הודיעה לראשי פתח תקוה שהיא לא מוכנה לשחרר את עידן סרור, בקבוצה אמרו אתמול כי הם לא מתכוונים לפנות אליו, אלא אם כן יושג שחרור.

הבלם מור דהאן הוצע בימים האחרונים, אבל בפתח תקוה הסכימו לשאול אותו ממכבי חיפה לעונה וחצי בלבד. חיפה סירבה והנושא ירד מהפרק. החלוץ עמנואל בנאיני הודיע סופית ל"מגשרים" ששוחחו איתו מטעם בני סכנין, כי הוא לא מעוניין לשחק בקבוצה.

אתמול ניצחה הקבוצה את בית"ר פתח תקוה, במשחק אימון, בתוצאה 1:6. מדובר היה במשחק הוקרה לזכרו של ד"ר אברהם בכר. שמעון אבוחצירה, חן עזריאל, עמנואל בנאיני, אחמד קאסום, ארמון בן נעים ואור פיישבין כבשו את השערים. בצוות המקצועי היו מרוצים מאוד מיכולתו של החלוץ חן עזריאל. המנג'ר, זאב זלצר: "אמרתי כבר בעבר שיהיה שווה לחכות. חן חוזר לעצמו ואין לי ספק והוא יוכיח את עצמו גם בליגה".

עדכון ראשון: 13:02 8/1
עדכון אחרון: 19:05 8/1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully