וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'יני אמר כן לקליבלנד

8.1.2009 / 19:15

מאמנה המפוטר של ניו יורק ג'טס יוכרז כמאמן הבא של הבראונס. הקאובויס שיחררו את פאקמן ג'ונס, טומלינסון לא צפוי לשחק בפיטסבורג

מאמן חדש לקליבלנד בראונס: אריק מנג'יני, שפוטר מניו יורק ג'טס לאחר סיום העונה. הבראונס ראיינו את מנג'יני, הביעו בו עניין והלילה (בין רביעי לחמישי) נתן המאמן את הסכמתו למשרה. ההכרזה הרשמית צפויה היום. מנג'יני בן ה-37 החל את הרפתקת ה-NFL שלו לפני 14 שנים בבראונס כשוליה לביל בליצ'יק כשזה אימן את הקבוצה.

דאלאס העיפה את מגן הפינה הפרובלמטי אדם "פאקמן" ג'ונס, לאחר שזה הגיע אליה בסערה והחל בה, כביכול, את פעולות השיקום שלו בקיץ האחרון. "הוא היה מאוד מופתע ואפילו פגוע", אמר סוכנו ווריק רובינסון, "אבל אנחנו מבינים שככה זה עובד". ג'ונס החמיץ שישה משחקים גם העונה בקאובויס בגלל הפרות המשמעת שלו מחוץ למגרש. הקאובויס החליטו, לפי מקורות, ש"לא שווה להחזיק אותו". ג'ונס עצמו יתבע את ESPN על כך שהרשת פרסמה כי הוא אירגן תקרית ירי באטלנטה ב-2007.

פציעות פלייאוף: דארן ספרולס צריך להתכונן, כי לדניאן טומלינסון לא יהיה מוכן למשחק עם פיטסבורג. טומלינסון הגדיר את עצמו כ-doubtful, משמע סיכוייו לשחק נמוכים ביותר. השחקן סובל מקרע במפשעתו, שהצטרף לפציעות אחרות שהגבילו אותו לאחרונה. גם אנקואן בולדין, התופס של אריזונה, לא ודאי למשחק בקרוליינה לאחר מתיחת שריר הירך האחורי שאותה עבר במשחק מול אטלנטה. "זה עדיין מרגיש מתוח", אמר בולדין, שלא התאמן ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully