וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח: חליבה חתם, מאייבי יוחתם

דור בלך

7.1.2009 / 18:40

המגן הימני, ששוחרר מבני לוד, ישחק אצל הסגולים-צהובים עד סיום העונה. דהאן התרשם מהקמרוני, שצפוי ללבוש את אפודת השוער הראשון

המגן הימני תומר חליבה, שסיכם בהכח עמידר רמת גן לפני כשבועיים, חתם בקבוצה עד לסיום העונה. חליבה, ששוחרר מבני לוד, יחזק את ההגנה של סוגרת הטבלה, כשגם הבלם הניגרי ג'יי ג'יי סורילה צפוי לחתום בימים הקרובים. השוער הקמרוני, ז'וסלאן מאייבי, שנבחן בקבוצה בתחילת השנה אך רוברט באדג'י הגמבי הועדף עליו, הרשים את דודו דהאן בימים האחרונים וגם הוא יוחתם בקבוצה וכנראה יהפוך לשוער הראשון של הקבוצה.

דודו דהאן מעוניין לחזק את הקבוצה בעוד מספר שחקני התקפה, כשחלוץ הקבוצה בעונה שעברה, אדריאנו מרסיאנו קאנו, שמשחק בקבוצת פרוספרה הברזילאית, יצר קשר עם דהאן וביקש לחזור לשחק תחתיו. קאנו היה ממצטייני הקבוצה בעונה הקודמת ונחשב לאחד מגיבורי העלייה. השחקן היה אמור להמשיך עונה נוספת, אך הכח לא יכלה לעמוד בעלויותיו. כעת, כששוחררו מספר שחקנים והתפנה מקום בתקציב, מקווים בקבוצה להחזיר את החלוץ המצטיין.

פרט לקאנו אמורים להגיע עוד מספר זרים למבחנים בקבוצה, בהתאם למגבלות התקציב. בקבוצה מקווים להשלים את בניית הסגל מחדש עד למשחק מול בני סכנין בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully