וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרו בריס שחקן ההתקפה של השנה

6.1.2009 / 21:59

הקוורטרבק של ניו אורלינס, שצבר 5,069 יארד באוויר העונה, נבחר ברוב של 22 קולות. טומלינסון בסימן שאלה למשחק בפיטסבורג

לא הייתה בחירה צפויה מזו: דרו בריס, הקוורטרבק של ניו אורלינס סיינטס, זכה הערב (שלישי) בתואר שחקן ההתקפה של השנה, לאחר שצבר 22 מתוך 50 קולות הבוחרים. למקום השני הגיעו ה-MVP של הליגה, פייטון מאנינג, והרץ של מינסוטה אדריאן פיטרסון, שצברו כל אחד תשעה קולות.

בריס סיים את העונה עם 5,069 יארדים אוויריים, רק 15 יארדים פחות משיאו של דן מרינו, אותו קבע ב-1984. הוא היה הקוורטרבק השני בלבד בהיסטוריה, אחרי מרינו כמובן, שרשם מעל 5,000 יארד במסירה לעונה. "עם התקפה כזו אתה על כס הנהג. אתה יודע היטב מה לעשות, זה התפקיד שלי", אמר בריס.

לדניאן טומלינסון בסימן שאלה למשחק של סן דייגו בפיטסבורג. הפציעה התורנית של טומלינסון היא במפשעה, ונכון לעכשיו נראה שלא ייטול חלק במשחק, כשדארן ספרולס יחליפו. LDT פתח מול אינדיאנפוליס אבל נטש ברבע השני, וספרולס המשיך למשחק שיא של 105 יארד ושני טאצ'דאונים, השני ניצח את ההתמודדות בהארכה.

מאמן אינדיאנפוליס טוני דאנג'י יחליט בסוף השבוע על עתידו, כשכרגע הנטיה היא לפרוש. סקוט פיולי, ה-GM של ניו אינגלנד שמבוקש על ידי קליבלנד, ירואיין גם בקנזס סיטי. ג'ים פאסל, שהוביל את הג'איינטס לסופרבול ב-2000, יערוך ראיון בסט. לואיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully