וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני גרונדי מועמד למכבי ת"א

הגארד, ששיחק בעבר ברמת השרון, הוא אופציה בולטת לחזק את הקו האחורי של הצהובים, לאחר שבשיקטאש דרושת סכומים גבוהים על צ'טמן

אנתוני גרונדי (30, 1.91) מועמד למכבי תל אביב. שחקנה של פאנליניוס, הממוקמת רביעית בליגה היוונית, קיבל בימים האחרונים פנייה מאנשי מכבי, שאף מוכנה לשלם פיצויים לקבוצתו על מנת לשחררו. גרונדי שיחק בעבר בישראל במדי רמת השרון של רוני בוסאני.

בשבועות האחרונים התמקדה מכבי באופציית מיירה צ'אטמן, שחקנה של בשיקטאש. הקבוצה הטורקית דרשה ממכבי דמי שחרור המוערכים בכ-300 אלף דולר. לכך צריך לצרף את שכרו עד תום העונה, המוערך בכ-300 אלף דולרים נוספים. במכבי היו סבורים כי מדובר בסכום גבוה מדי, והציעו לבשיקטאש כ-100 אלף דולר דמי שחרור בלבד. הקבוצה סירבה, והמו"מ בין הצדדים נעצר.

לכן החליטו במכבי לבדוק מספר אופציות נוספות, כשאחת הבולטות שבהן היא גרונדי, הנע בין עמדת הפוינט גארד לשוטינג גארד. כיום ממוקם גרוני במקום השני בליגה בנקודות (17.4) ובחטיפות (1.7), ומדורג רביעי בטבלת מוסרי האסיסטים (3.8). גם בעונה שעברה היה גרודני משחקני המפתח בקבוצה, אותה סיים כמלך הסלים בליגה היוונית, עם 21.5 נקודות בממוצע.

אנתוני גרונדי - פרופיל

גרונדי הוא קומבו גארד נמוך וזריז, שנחשב לשומר טוב שמתמחה בחטיפות, המסוגל לתפקד כסקורר בזכות יכולת החדירה המצוינת שלו וגם כרכז בעת הצורך.

הוא שיחק במכללת צפון קרוליינה סטייט, ובעונתו האחרונה בקולג' ב-2002 הוביל את קבוצתו בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים וחטיפות ונבחר לחמישיית העונה בליגת ה-ACC החזקה. הוא החל את הקריירה המקצוענית שלו בגרמניה, שם שיחק באולדנבורג שבליגה הראשונה, ושנה לאחר מכן באחינגן שבליגה השניה.

לאחר מכן חזר לארצות הברית ושיחק בליגות החצי מקצועניות, משם המשיך לליגה השבדית בה הוביל את טבלת מלך הסלים עם ממוצע של 33.4 נקודות למשחק במדי אוקלבו לפני שהגיע לישראל וחתם ברמת השרון של רוני בוסאני במהלך עונת 2003/04, שם שיתף פעולה עם מרכוס האטן והקטור רומרו והעמיד ממוצעים של 17.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק.

בהמשך נדד גרונדי לתקופות קצרות בונצואלה וברפובליקה הדומיניקנית, ולאחר מכן חזר פעם נוספת לארצות הברית. אחרי תקופה טובה ב-NBDL הוא זכה לחוזה זמני באטלנטה הוקס, במדיה שיחק 12 משחקים בעונת 2005/06 בהם קלע 4.3 נקודות למשחק. אחר כך הוא שב לאירופה לטראמו האיטלקית שם סיים כקלע הרביעי בטיבו בליגה האיטלקית עם 18.2 נקודות למשחק, ומשם המשיך ליוון, שם הוא משחק בשנה וחצי האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully