וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ארוגאלו שוחרר מהקבוצה

יצחק סולומון

6.1.2009 / 21:03

אלי כהן החליט לוותר על המגן הנבחן מארגנטינה בשל יכולתו המאכזבת במחנה שקיימה הקבוצה. המאמן: "יש לנו עוד הרבה עבודה"

מאמן עירוני קרית שמונה, אלי כהן, החליט הערב (שלישי) לשחרר מהקבוצה את המגן הנבחן מארגנטינה, פקונדו ארוגאלו, שנבחן בקבוצה בשבוע האחרון. ארוגאלו גילה יכולת מאכזבת בשני מחנות האימונים שקיימה קריית שמונה. השם החם כעת בקבוצה הוא של רוני גפני, מגן מכבי חיפה, אולם בקרית שמונה מבינים שהסיכוי שיגיע קלוש, לכן הם מחפשים אופציות נוספות.

קרית שמונה סיימה היום מיני מחנה אימונים באזור המרכז, בתיקו 0:0 מול הפועל רעננה מהליגה הלאומית אחרי שאתמול הפסידה להפועל באר שבע 2:0 והשלימה שני משחקים בלי ניצחון וללא שער זכות. "אני בסך הכל עשרה ימים בתפקיד. עשיתי משחקי מבחן בשביל ללמוד את הקבוצה", סיכם המאמן, אלי כהן, את המחנה לרדיו קול רגע בגליל. "יש לנו עוד הרבה עבודה. אני לא מפחד מעבודה ואני מאמין שנשפר את מה שטעון שיפור. נביא שחקנים שחסרים ונחבר את הקבוצה".

משחקי האימון היו מבחן ראשון לשני הנבחנים, טבסקו הפרואני ופול קסאני הגאבוני. "הם השחקנים שהיו חסרים לנו בקישור. קסאני עדיין לא בכושר. רואים שהוא שחקן טוב, אבל הוא לא שיחק תקופה ארוכה. הוא בקושי גומר חצי שעה ומתפרק פיזיולוגית. גם ירו בלו חוזר אחרי שמונה חודשים, אני מאמין בו והוא יתרום לנו הרבה. ההתקפה שלנו לא מבקיעה, אנחנו צריכים לעזור לחלוצים בקטע של השחקנים שבאים מאחורה".

על החלטת ההתאחדות לכדורגל לדחות את מחזור המשחקים בשבת, בשל המלחמה בעזה, אומר אלי כהן: "ההחלטה מקובלת והגיונית. יש פה הרבה רגש ומחשבה. יש כאן יהודים וערבים בליגה, וצריך לתת לכל העסק להירגע. לאנשים אין עכשיו ראש לכדורגל. כדורגל הוא בידור להמונים, וחצי מדינה עסוקה כעת בלהסתתר מהטילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully