וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מוצאת נקודות אור

קרן שמש

6.1.2009 / 14:30

בקבוצה מרוצים מהיכולת של מהראן לאלה, דני בונדר שחזר למגרשים קיבל תשואות מהקהל. גוטמן: "הכדורגל יכול לחכות עכשיו"

בהפועל תל אביב מרוצים מהניצחון אמש 0:2 על מכבי חיפה, אך יחד עם זאת התקשו לחגוג ולשמוח מהתוצאה עקב הלחימה בעזה. מאמן האדומים אלי גוטמן הסביר כי למרות תוצאת המשחק, אף אחד בהפועל תל אביב לא יצא הביתה עם חיוך.

300 ילדים תושבי הדרום התארחו אמש במשחק וחלק מאוהדי הפועל תל אביב הניפו שלטי תמיכה בחיילי צה"ל, בהפועל הביעו תמיכה בהחלטת ההאחדות לכדורגל לדחות את משחקי הליגה, גוטמן הגיב בסיום המשחק על ההחלטה, "הכדורגל יכול לחכות עכשיו, זו החלטה נבונה, גם אם היו דוחים את משחקי גביע הטוטו ולא היינו משחקים היום, לא היה קורה כלום".

אף על פי שחגיגות ניצחון לא היו, בהפועל היו שבעי רצון מיכולת שחקני הקבוצה למרות ההרכב החסר. בהפועל מרוצים מהתקדמותו של מהראן לאלה כובש שני השערים ומהשתלבותו בקבוצה. דני בונדר שנכנס לשחק בדקות האחרונות של המשחק זכה לעידוד מהקהל, בונדר שיחק לראשונה לאחר היעדרות ממושכת מהמגרשים.

עידן סרור, ששותף גם הוא במשחק אמש, זכה לחיבוק מגוטמן שניות לפני כניסתו למגרש, לאור המצב הקיים בשוק והקושי של הקבוצה למצוא שחקני חיזוק הוחלט בשעה זו שלא לשחרר את סרור לקבוצות אחרות. השחקן היה במשא ומתן עם הפועל פתח תקווה והביע רצון לעבור לקבוצה בה יזכה לדקות משחק רבות יותר, אך נראה כי הוא צפוי להישאר בהפועל תל אביב. שחקני הפועל תל אביב זכו היום לחופש ומחר צפויים לחזור לשגרת אימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully