וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "לזכות בתואר זו תמיד תחושה עילאית"

דור בלך

6.1.2009 / 12:30

מאמן נתניה לשחקניו לקראת רבע גמר גביע הטוטו מול אשדוד: "אם כבר הגענו לכאן, בואו נזכה בגביע". נקוסי יערוך בכורה בהרכב

לותר מתיאוס לא מסתפק רק בחינוך שחקניה הבוגרים של מכבי נתניה, ואתמול פינה המאמן פינה זמן לעבוד גם עם ילדי המועדון. בסיום אימון הערב של הקבוצה הגיעה לאצטדיון אחת מקבוצות הילדים של המועדון, שבדיוק סיימה להתאמן, ונכנסה על מנת לצפות באימון הקבוצה הבוגרת.

כשראה שהאימון נגמר, ניגש אחד הילדים אל מתיאוס בבקשה ללחוץ את ידו. הגרמני העדיף במקום זאת למסור אליו כדור, וכשזה החזיר לו פס מדויק, מחא לו כפיים. כשראו זאת, הצטרפו כל ילדי הקבוצה לטור מאחוריו והחלו להתמסר עם המאמן, כשכל מי שלא החזיר מסירה מדוייקת, הוצא מהמשחק ע"י מתיאוס. רק לאחר כחצי שעה, שנפסל אחרון הילדים, התפנה מתיאוס ללחוץ את ידם ולרדת לחדר ההלבשה.

למרות החיבה לילדים, בעיקר במשחקי גביע הטוטו, יעלה היום מתיאוס עם הרכב חזק יחסית, כששוב ייתן את המושכות לעוזרו נתי עזריה. באסיפת הקבוצה אמר הגרמני לשחקניו כי "נכון שזה המפעל השלישי בחשיבותו, ונכון שהרבה אנשים לא מתייחסים אליו ברצינות, אבל אם כבר הגענו לרבע גמר - בואו ונזכה בו. לזכות בתואר זו תמיד תחושה עילאית".

סיאבונגה נקוסי צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב, על אף כושרו הלקוי. איתי שכטר ואלמוג כהן לא יפתחו בהרכב, כשגם דדי בן דיין, שלא התאמן אמש עקב מחלה, בספק למשחק. תיירי טאזמטה יתופקד לראשונה השנה כחלוץ חוד.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מארין, גולן חרמון, דדי בן דיין (טל מעבי), ביוואן פרנסמן, רביד גזל, סיאבונגה ניקוסי, שלו מנשה, דלה ימפולסקי ותיירי טאזמטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully