וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' ייצא לטיפולים באיטליה

6.1.2009 / 19:14

השוער ייסע לטפל בברכו ויחזור בשבוע הבא. במכבי חיפה יעבדו איתו על הצד הפסיכולוגי. פנטאני חושש מהמצב: "אני מרגיש פה לא נוח"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

חלוץ מכבי חיפה ת'מבינקוסי פאנטני לא ממש מרוצה מהמצב בישראל. "אני מרגיש ממש לא בנוח כאן", אמר השחקן ל"דיילי סטאר", "פצצות נופלות בכל יום ומפחיד מה שקורה כאן. אומרים לנו שבטוח בחיפה, אבל מה יהיה כשניסע לשחק במקומות אחרים? זה הזמן שבו אתה שוקל את עתידך ומחליט מהו הדבר הטוב ביותר עבורך לעשות". מבחינה מקצועית, ציין החלוץ כי הוא מרוצה: "השלב הבא הוא להגיע לאירופה, אבל לא קיבלתי הצעות מקבוצות שם. אני מקווה שאגיע לשם ובינתיים רוצה שיהיה רגוע יותר בישראל".

מאוחר יותר, צוטט השחקן באתר הרשמי של חיפה: "הדברים שנאמרו כביכול בשמי בעיתון במולדתי הם לא בדיוק מה שאמרתי, בלשון המעטה. אין לי שום כוונה לעזוב את ישראל, טוב לי במדינה הנפלאה הזאת ולמרות המצב איני חושש".

"אני יודע בדיוק היכן נערכים הקרבות, הרחק מחיפה וגם יודע שלא אשחק באיזורים הקרובים אליהם כי הפעילות הספורטיבית הושבתה שם. את ההתקדמות העיקרית שלי בקריירה עשיתי כאן, במכבי חיפה ואני רואה בישראל מקום בטוח, לפחות בטוח כמו מקומות אחרים בעולם".

במועדון ינסו לעבוד עם ניר דוידוביץ' על הצד הפסיכולוגי בכדי להחזירו לכושר משחק. בקבוצה היו מרוצים מההופעה של השוער אתמול (שני) בהפסד להפועל תל אביב בגביע הטוטו (2:0), אבל ציינו כי ניכר היה שהוא התקשה לבצע פעולות פשוטות כבעבר. דוידוביץ' ייצא מחר לטיפולים באיטליה לצורך טיפולים בברכו הפגועה. יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה במסגרת הפציעה שהוא יוצא לעבור את הטיפולים הללו והוא צפוי לחזור ביום שני הבא.

כזכור, עוד לפני המשחק מול הפועל תל אביב אמרו גורמים בחיפה: "הפציעה מאחוריו, אבל הבעיה של ניר היא בראש. אם הוא ירצה לעמוד בשער, הוא יעמוד". הבוקר (שלישי) הסבירו במועדון: "בחלק מהפעולות שלו אתמול נראה היה כאילו הוא חושב על הברך בכל פעם שהוא ירד לכדור. אפשר להבין אותו, הוא חווה כמה טראומות עם הברך הזאת בעבר". בחיפה היו מרוצים מדחיית הליגה גם בגלל שדוידוביץ' יוכל להתאושש.

רנספורד מצטרף לנבחרת הצעירה של גאנה

החלוץ אוסיי רנספורד יחזור מחר (חמישי) לגאנה, זאת על מנת להשתתף בטורניר אליפות אפריקה לנבחרות צעירות. כזכור, אתמול הצליחה חיפה להשאיר את השחקן בארץ בכדי לשתף אותו במשחק מול הפועל תל אביב. במהלך המשחק נודע למועדון על דחיית הליגה ולכן לא נעשו מאמצים נוספים לשחררו, מה גם שחוקי פיפ"א חייבו את המועדון לשלוח אותו למחנה האימון לקראת הטורניר ברואנדה, שיפתח ב-18 בינואר.

מאימון הבוקר של חיפה נעדר החלוץ שלומי ארבייטמן שספג במהלך המשחק אתמול פגיעה בקרסול. זאת הפעם השניה בתוך שבוע שארבייטמן סופג מכה, אך אין מדובר בפציעה חמורה.

חיפה תארח עשרות ילדים מיישובי הדרום במלון כרמל בעיר, בו מתאכסנים השחקנים באופן מסורתי בין האימונים. בקבוצה ביקרו את ההחלטה של הקהל לקלל את השחקנים לאחר ההפסד אתמול. כזכור, שחקנים התבטאו אתמול כי האוהדים צריכים להבין שבעקבות המצב הביטחוני לא היה להם חשק לחגוג.

הבלם הניגרי אנדרסון ווסט יצטרף לאימוני הקבוצה ביום חמישי. באותו יום תקיים הקבוצה משחק אימון מול הפועל עכו (15:30).

עדכון אחרון: 6.12.08, 20:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully