וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לפ"ת: "החלטנו שלא נשחרר את סרור"

6.1.2009 / 9:53

העסקה רחוקה מלהיסגר. זלצר: "נחפש קשר אחר". גורמים בסכנין לבנאיני: "חזור לשחק אצלנו". החלוץ: "לא מעוניין אחרי מה שקרה"

הפועל תל אביב הבהירה אמש (שני) להפועל פתח תקוה כי היא לא משחררת בשלב זה את הקשר עידן סרור. "בינתיים הוא שחקן בסגל. גוטמן רוצה אותו", הבהירו. הקשר שותף אתמול במהלך הניצחון על מכבי חיפה. המנג'ר זאב זלצר אישר הבוקר: "קיבלנו הודעה שכרגע הוא לא משוחרר. נחפש קשר אחר, נפנה לאופציות אחרות".

מקורבים לעסקה העריכו אתמול שאחת האפשרויות שגרמה להודעה של הפועל תל אביב היא העובדה שפתח תקוה לא הייתה מוכנה לשלם את שכרו, 38 אלף שקל ברוטו ו-7000 שקל לנקודה. סוכנו של השחקן, ג'קי דהאן: "כרגע עידן שחקן הפועל תל אביב לכל דבר".

גורמים בסכנין פנו שלשום לחלוץ עמנואל בנאיני והציעו לו לחזור ולהתאמן בשורות הקבוצה. אותו גורם בסכנין הבהיר : "הוא עדיין מועמד, ננסה להחזיר אותו". בנאיני הבהיר כי הוא לא מעוניין לעבור. "אחרי מה שקרה אני לא מעוניין לחזור לשם", אמר החלוץ. "אני רוצה להישאר בפתח תקוה". החלוץ כבש את השער הרביעי בניצחון במשחק האימון אתמול, 4:2 על עירוני ראשון לציון מהליגה הארצית. שמעון אבוחצירה, חן עזריאל ואבי ריקן כבשו את יתר השערים. בקובצה מרוצים מעזריאל שמגלה יכולת טובה מאז שחזר מפציעה.

הצווות הרפואי של המועדון הודיע לצוות המקצועי כי על פי הערכתו החלוץ פטי נימבה והקשר האחורי קוני דג'קארידג'ה יחזרו בתוך שבועיים לאימונים מלאים.

הקשר ג'ונתן אסוס הוזכר במהלך השבוע מספר פעמים כמועמד, אבל פתח תקוה טרם פנתה למכבי תל אביב. "הוא מועמד כמו מועמדים רבים אחרים. לא פנינו למכבי ואין לי מושג אם הוא משוחרר", הגיב זלצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully