וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאסטה, אבל מלפניך

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

6.1.2009 / 9:20

טקסס זכתה בפיאסטה בול, לאחר שניצחה 21:24 את אוהיו סטייט, עם דרייב ניצחון של קולט מק'קוי וטאצ'דאון עם 16 שניות על השעון

ב-1 בנובמבר, טקסס הפסידה לטקסס טק עם טיק אחד על השעון ממסירה של גרהאם הארל למייקל קראבת'רי. אז אמנם הכדור בפוטבול הוא אליפטי, אבל גם הוא יכול להסתובב, כי הלילה הלונגהורנס הרגישו איך זה להיות מן העבר השני של המתרס, ואת הצד הזה הם דווקא אוהבים. אז מה היה לנו בפיאסטה? ובכן – כמאמר ג'יי זי: פיאסטה פיאסטה!

פיאסטה בול: טקסס (3) – אוהיו סטייט (10) 24: 21

מחצית ראשונה הגנתית ברובה, שהורידה את הקבוצות ביתרון זהיר של הבאקאייז 3:6, גרמה לנו לחשוב שכל הבילד-אפ לקראת המשחק היה כנראה מוגזם (ויותר חשוב מכך – שלא יצא לנו לשתות טאצ'דאון צ'ייסר בשביל הלונגהורס). ריצת 0:14 ברבע השלילשי של הלונגהורנס ויתרון 6:17 בסוף הרבע השרו תחושה שהסיפור, פחות או יותר, גמור, אבל 13 דקות מדהימות של אוהיו סטייט, שהסתכמו ב-17 נקודות על הלוח, והרבה חוסר אונים על פניו של רן, כשהתוצאה 17:21 לבאקאייז ושתיים-אפס-חמש על השעון. דרייב מהסרטים של קולט מק'קוי, שהזכיר את ג'ון אלוויי הגדול, שהסתיים בטאצ'דאון של קואן קוסבי, 16 שניות לסיום, סיים את הסיפור, וסיפק לנו עוד רגע מדהים בעונה מופלאה.

קצת סטטיסטיקה: קולט מק'קוי סיים משחק חלש בסטנדרטים שלו, עם 41 מ-58 ל-414 יארדים, שני ט"ד ואיבוד, והוסיף עוד ט"ד על הקרקע. קואן קוסבי תפס 14 מסירות ל-171 יארד ושני כיבושים, אחד מהם – כאמור- המנצח. בצד המפסיד – כריס "ביני" וולס" רץ 16 פעם ל-106 יארד, וטרל פריור מסר ל-66 יארד ורץ ל-78 ב-15 נשיאות.

אינטרנשיונל בול: קונטיקט – באפלו 38: 20

כוכב אחד העונה, שלא יצא לנו להרחיב עליו יותר מדי, הוא דונלד בראון – הרץ האחורי הנפלא של ההאסקיס. מי שהגיע למשחק בטורונטו יכל לחזות בפלא הזה בעצמו, כשבראון פירק – כמעט לבדו, במחצית השנייה – את באפלו, והשאיר את הניצחון אצל ההאסקיס, למרות חמישה פימבולים של חבריו במהלך המשחק. בראון סיים עם 261 יארד על הקרקע ב-29 נשיאות וט"ד, כשלורנזן, הק"ב, אמנם מסר רק ל-49 יארד, אך אחת מתוך ארבע ההשלמות שלו הסתיימה באנד-זון, והוא הוסיף עוד 2 על הקרקע. בצד המפסיד – הק"ב וויילי מסר ל-213 יארד ב-29 מ-43 ואיבוד.

בליל חמישי ייערך משחק הגמר על אליפות המכללות של השנה, בין פלורידה לאוקלהומה. מי שלא שריין לעצמו מקום על הבר של רן (הברון, מוהליבר 4, ראשון לציון) מוזמן לעשות כן – שידור ישיר בשעה 2:30. אנחנו עוד נתעדכן עד אז, ובינתיים אתם מוזמנים להתהפנט על התמונה של הבחורה מליל אמש שצרחה בכל כוחה בשביל רן והלונגהורנס. לא, לא במובן הזה – סוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully