וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "החיילים נלחמים 40 ק"מ מפה, ואנחנו משחקים כדורגל"

המגן התקשה לחגוג את ניצחון הפועל ת"א על מכבי חיפה בגביע הטוטו (0:2). שחקני חיפה לא הודו לקהל: "ביום כזה לא חושבים על כדורגל"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: איתי חסיד

על רקע הלחימה בדרום וההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לדחות את משחקי הכדורגל, ניסו הערב (שני) מכבי חיפה והפועל ת"א לשדר מציאות נורמלית, כשנפגשו בבלומפילד במסגרת המפגש הראשון ברבע גמר גביע הטוטו. בסופו של דבר ידם של האדומים הייתה על העליונה, כשניצחו 0:2 את מוליכת הטבלה החיפנית מצמד של מהראן לאלה (דקות 59 ו-83).

גוטמן: "הכדורגל יכול לחכות"

ועדיין, מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן:, התקשה לדבר על כדורגל. "הבן שלי גויס ביום שלישי, וזה לא פשוט להיות הורה לחייל בישראל, אבל זה שמייחד אותנו", אמר גוטמן. "יש לי הרבה מאוד חברים בדרום, ובזכות אנשים בדרגות הגבוהות של צה"ל אנחנו יכולים לשחק פה כדורגל. עם כל הכבוד, הכדורגל יכול לחכות בימים כאלה".

לאחר מכן התייחס גוטמן גם ליכולת המעודדת של חניכיו. "אם נמשיך בדרך שאמרתי, השחקנים שלנו יהפכו ליותר טובים", אמר גוטמן, "מכבי חיפה כרגע עדיין במקום הראשון בליגה. נצטרך לעשות את שלנו, ומה שמחויב המציאות מבחינתנו זה להמשיך לשפר את שיטת המשחק. אף אחד לא היה מתפלא אם התוצאה הייתה נגמרת יותר מ-0:2".

יגאל אנטבי: "אין מקום לחשוב על כדורגל במצב כזה. הראש של כולנו לא פה. החיילים נלחמים 40 ק"מ מפה, ואנחנו משחקים כדורגל. זה לא נתפס. אני גם חושב שהיה צריך לדחות את הליגה. ננסה להמשיך בשגרה ולהתאמן כרגיל, למרות המצב הקשה".

שחקני חיפה לא הודו לקהל, שהגיב בקללות

אוהדי מכבי חיפה ליוו את שחקניהם בקריאות גנאי בסיום המשחק, כשמי שקיבל את כמות המחאות הגדולה ביותר היה ליאור רפאלוב, שזכה לליווי צמוד של אנשי משטרה. באופן מסורתי נוהגים השחקנים להודות לאוהדים בסיום המשחק, אך הפעם דיעלגו על המחווה והסבירו: "הם צריכים להבין, ביום כזה אנו לא חושבים על כדורגל".

מאמן חיפה, אלישע לוי, ראה את שחקניו ממשיכים את הכושר המאכזב מלפני הפגרה. "לא שיחקנו טוב היום, למרות שהתייחסנו למשחק בשיא הרצינות", אמר לוי, "לא היינו מסודרים, ולא הגענו להזדמנויות. מאוד רצינו לנצח, אבל נפנים את הלקחים, ונגיע למשחק הבא טובים יותר. הפועל קבוצה חזקה, שתרוץ איתנו בצמרת עד הסוף".

"אני לא חושב שזה מוריד מכוח ההרתעה שלנו", אמר לוי, שעדיין מוליך את ליגת העל, "יש גם משחקים יוצאי דופן. עשינו כמה ניסויים, אבל נרצה להשתפר". על הופעת הבכורה של אוסיי רנספורד, אמר לוי: "הוא שחקן מצוין, שיתרום לנו בעיקר בזכות המהירות שלו. גם היום הוא היה טוב". על דוידוביץ': "הרווחנו אותו, הוא היה זקוק למשחק הזה, ואני חושב שהוא עשה עבודה טובה". המאמן התייחס גם לדחיית הליגה: "ראינו שהייתה אווירה קשה, למרות הרצון של כולנו לשמור על שגרה".

על השוער ניר דוידוביץ' ניכר היה כי הוא מתקשה לזנק במשחק הראשון שלו מאז סוף ספטמבר. במועדון אמרו עליו: "ידענו שכך זה יתפתח. כשאתה לא משחק שלושה חודשים קשה מאוד לחזור". בחיפה מקווים ש"הבעיה הפסיכולוגית" של השוער תיפתר, והוא יוכל לחזור במשחק מול מכבי פתח תקוה, שמועדו עדיין לא ידוע.

הקשר גוסטבו בוקולי נראה מאוד מאוכזב בסיום, בשל העובדה שלא פתח ומכיוון שלא זכה להזדמנות גם במהלך המשחק. שחקן בקבוצה סיפר: "בוקולי לא נראה כך כבר זמן רב. אני חושב שהוא בדיכאון".

הבלם לאוניד קרופניק אף הוא התאכזב לאחר המשחק, כך לטענת שחקנים. גם בצוות המקצועי קיימת אכזבה מהבלם, שהחליף את שי מימון במחצית השנייה והיה אשם בשער שהראשון שספגה חיפה. בקבוצה מתמקדים כעת בניסיונות חיזוק מרכז ההגנה, כאשר הניגרי אנדרסון ווסט יגיע להתרשמות בימים הקרובים, לאחר שהושגה לו אשרת עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully