וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל הודיעה: בוטלו כל משחקי סוף השבוע

5.1.2009 / 21:31

ההתאחדות הודיעה כי משחקי הכדורגל בכל הגילאים ובכל הליגות בוטלו לסוף השבוע הקרוב: "איננו רואים לנכון לקיים משחקים כשתושבי הדרום במקלטים"

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הערב (שני) רשמית על החלטתה שלא לקיים בסוף השבוע הקרוב את משחקי הכדורגל בכל הגילאים ובכל הליגות.

בהודעה הרשמית ממשרדי ההתאחדות נמסר כי "ההתאחדות אינה רואה לנכון להמשיך ולקיים את המשחקים בשעה שתושבי הדרום נמצאים תחת איומי ומתקפות טילים ושוהים במקלטים ובמרחבים מוגנים.

"החלטה זו נפלה בשל ההבנה שאנו מגלים למצוקת אזרחינו בשעה קשה זו של לחימה. להתאחדות ישנן אלטרנטיבות לקיים את הליגות, לבצע החלפות ביתיות ולמצוא פתרונות יצירתיים אחרים, אך בחרנו - מרצוננו אנו ומתוך הקשבה, הבנה והזדהות עם חיילים, אוהדים, שחקנים, מאמנים ואוהבי משחק הכדורגל – לדחות את המשחקים.

"ההחלטה התקבלה לאחר לבטים רבים אך בהסכמה גורפת ובלב שלם ונפלה לאחר שיו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, קיים סבב שיחות עם ראשי המועדונים ועם חברי מזכירות ההתאחדות לכדורגל.

"החלטה זו נוגעת אך ורק למשחקים שהיו אמורים להתקיים בסוף השבוע הקרוב, ולגבי המשך הדרך תדון ההתאחדות בהתאם למצב".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון: "אנו מחזקים את תושבי הדרום ואת חיילי צה"ל הנלחמים ברצועת עזה, שולחים את תנחומינו למשפחות ההרוגים ומאחלים החלמה מלאה ושלמה לפצועים. מי ייתן והשקט והשלווה יחזרו לבתיהם של תושבי כל מדינת ישראל, ושכל חיילינו יחזרו לביתם בריאים ושלמים".

עוד הוסיף לוזון: "בתוך עמי אני חי. כולם היו בדעה שאין ראש כרגע לכדורגל. ברגע שאדע שלא נוחתים יותר טילים בדרום, אז בטח ובטח שנשמח לחזור ולעסוק בכדורגל. אבל כשאני שומע על הילדים הסובלים בדרום, ליבי איתם. לא אלו התנאים בהם צריך לשחק. בימים הקרובים נבצע הערכה לגבי השבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully