וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "פייזר משתפר מיום ליום"

מכבי ת"א גברה על גליל/גלבוע במשחק אימון 85:102, עוזר המאמן שיבח את הפורוורד, שקלע 16. סימונס: "הראיתי למאמן למה אני מסוגל"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב ניצחה הערב 85:102 את הפועל גליל עליון/גלבוע במשחק אימון שנערך ביד אליהו, ארבעה ימים לפני שתארח באותו אולם את אולימפיאקוס פיראוס למשחק במסגרת היורוליג. ליאור אליהו החולה לא שותף במשחק, שנערך ללא החוק הרוסי, כחלק מההכנה של סגנית האלופה למשחק בזירה האירופאית.

מהלך המשחק

הצהובים-כחולים פתחו את המשחק בצורה חזקה, כשטריי סימונס ממשיך לקבל קרדיט לאור היכולת הטובה שהציג במחנה האימונים פרנקפורט. סימונס, שפתח בחמישייה, קלע שלשה ראשונה וחילק אסיסט לדיאור פישר, שהעלו את מכבי ליתרון 8:13, ארבע דקות בתוך המשחק. גליל השיבה בחמש נקודות רצופות משלה, מכבי נתקעה מעט בהתקפה ולאחר עשר דקות 24:26 מפתיע לאורחת, שנהנתה מ-8 נקודות וארבעה אסיסטים של גוני יזרעאלי ברבע הראשון.

מרכוס פייזר, שנכנס כמחליף לקראת סוף הרבע הראשון, העלה הילוך ברבע השני. פייזר, שקיבל דקות חשובות (22 דקות משחק בסך הכל), החזיר בשלשה ראשונה. נקודות נוספות שלו ושל בורשטיין החזירו את מכבי ליתרון 27:34. אלא שכאן שוב היא נעצרה, וריצת 2:10 של גליל, לרבות שלשות של מקל ויבזורי, החזירה את הצפוניים ליתרון 36:37. בדיעבד, היה מדובר ביתרון האחרון של גליל הערב: פיני גרשון החליט לעבור לאזורית, שעצרה את המטווח והוציאה את גליל מקצב המשחק. בצד השני שיפרה מכבי את האחוזים מחוץ לקשת, ושלשה של פייזר הקפיצה את מכבי ל-37:46, 3 דקות למחצית. טריי סימונס חתם את עשרים הדקות הראשונות עם סל מריבאונד התקפה להחטאה שלו-עצמו, וקבע 40:58 למכבי במחצית.

גליל עלתה למחצית השנייה נחושה מעט יותר ונקודות של רוברטס נגסו בהפרש והורידו עד מינוס עשר (62:52), אולם סדרת איבודים של חניכיו של עודד קטש סייעה למכבי להגדיר את הפער מחדש, ולמעשה הובילה לגארבג'-טיים בן כמעט 15 דקות. טכנית לרוברטס, אותה ניצל מרכוס בראון, סגרה את הרבע השלישי על 60:81 לגרשונים.

גליל הרימה ידיים, ובתחילת הרבע הרביעי החליט גרשון לשלב במשחק גם את דרור חג'ג' וג'ייסון וויליאמס, כדי שיוכלו לצבור דקות לקראת המשחק החשוב בהמשך השבוע. גליל עוד הצליחה לחזור ל-93:83 לקראת הסיום בזכות מטר שלשות, אולם נקודות של ארויו, כספי וסימונס הבטיחו למכבי את הניצחון. 85:102 בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: טריי סימונס 17, מרכוס פייזר ומרכוס בראון 16 כ"א, קרלוס ארויו ועומרי כספי 12 כ"א, יניב גרין 11, טל בורשטיין ודיאור פישר 8 כ"א, דרור חג'ג' 2.

קלעו להפועל גליל/גלבוע: בריאן רוברטס 19, בריאן רנדל 18, דגן יבזורי 15, אלוסיוס אנגוניה 10, גוני יזרעאלי 9, גל מקל 7, אלישי כדיר 5, לוקאס טישר 2.

סימונס מזכיר לקטש את בריסקר

"היינו צריכים לעשות מעט יותר סדר, להכיר טוב יותר אחד את השני", התייחס בסיום עוזר מאמן מכבי תל אביב, שרון דרוקר, לתקופת הפגרה, בה יצאה הקבוצה גם למחנה אימונים מקוצר בגרמניה. "עשינו דברים בשביל עצמנו, עבדנו על דברים שצריך לשפר. אנחנו כל הזמן מנסים לעשות דברים בצורה יותר טובה".

דרוקר התייחס לשובו ההדרגתי של מרכוס פייזר ואמר כי "הוא היה בסדר גמור בהתקפה, בהגנה הוא עדיין צריך להשתפר. אנחנו רואים שהוא מתקדם מיום ליום. הוא התאמן עם הקבוצה שבועיים ברציפות, וזה עזר לנו ועזר לו. הוא צריך לחזור לאט לאט ולעזור לנו כמה שיותר".

באשר לסימונס, שהציג יכולת טובה בגרמניה והערב הוליך את קלעי מכבי עם 17 נקודות – כל זאת אחרי תקופה ארוכה, בה נחשב למועמד עיקרי להחלפה – הוסיף דרוקר כי "טריי קיבל כמה צ'אנסים בפרנקפורט והתחיל להשתלב ברוטציה של הגארדים. יש שחקנים שלוקח להם קצת יותר זמן להתרגל למערכת ולמועדון. לא היה לו קל".

סימונס עצמו סיפר כי "עבדתי קשה, קיבלתי ביטחון, הראיתי למאמן שלי למה אני מסוגל ועכשיו אני מקבל דקות. אני מאוד שמח". פייזר התייחס למשחק מול אולימפיאקוס, מולה נפצע בברכו בפברואר האחרון, וטען שיהיה תלוי במידה רבה במכבי. "אנחנו משחקים בבית שלנו, מול הקהל שלנו. הם והאגרסיביות שלהם לא מפחידים אותנו".

גם המאמן המפסיד, עודד קטש, התייחס בסיום לסימונס. "אני שמח בשביל טריי", אמר קטש. "אני חושב שיש לו יכולות התקפיות מדהימות. הוא מזכיר לי קצת את מארק בריסקר, שגם התחיל לא טוב במכבי. הוא שחקן רגיש. ברור שהייתי שמח לאמן אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully