וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולימאן: "מוכן לנסוע לעזה כדי להיות שגריר של רצון טוב, רק תבקשו"

יצחק סולומון

4.1.2009 / 14:10

קפטן אחי נצרת, אשרף סולימאן, מוכן לעשות הכל כדי לעצור את ההרג משני הצדדים: "צריך למצוא את האנשים ההגונים, ולדבר איתם"

"אני מוכן לנסוע לעזה. אני יכול לתרום למען השלום, רק שיבקשו ממני. אני מוכן להיכנס לעזה, להיות שגריר של רצון טוב, העיקר ששני הצדדים יישבו וידברו. זו הדרך היחידה להפסיק את ההרג", אומר אשרף סולימאן, קפטן מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית.

"אני חושב שמה שקורה זה פשע של שני הצדדים", אומר סולימאן "מה שעושה צה"ל זה פשע, ומי שיורה קסאמים זה פשע. מה שקורה שם מצער. אנשים צריכים לדבר. רק במשא ומתן יפתרו דברים. צריכים למצוא את האנשים ההגונים, שוחרי השלום ולדבר איתם".

על הטענה לפיה החמאס לא מוכן לדבר עם ישראל, ואנשים מתונים יחסית כמו אבו מאזן נדחקו הצידה, אומר הקפטן הנצרתי "זו טעות של החמאס, אבל אסור לשכוח שהיו בחירות והם נבחרו, כך שאין מקום להאשים. לא הפצצות ולא טילים יעזרו, שום פעולה לא תעזור, צריכים לדבר, רק בדיבור בין הצדדים יגיעו למשהו. אנחנו במכבי אחי נצרת חיים ערבים לצד יהודים. אני מזמין את כולם לראות איך אנחנו חיים ביחד. כמו אחים".

סולימאן ממשיך ואומר כי "לא שווה לראות את הילדים בשדרות פוחדים ולא את הילדים בעזה פוחדים. אני רואה בטלוויזיה את שני הצדדים וזה לא שווה כלום. הילדים הם העתיד של שני הצדדים וחייבים לעשות שלום למענם. אנחנו לא רוצים שיצמח עוד דור של לוחמים. זה לא טוב, לא שווה לאף אחד".

בני סכנין פנתה להתאחדות לכדורגל וביקשה לדחות את משחקי הקבוצה עד שהמצב יירגע, מחשש שאוהדים קיצונים משני הצדדים ייגרמו לנזק בלתי הפיך. אשרף סולימאן תומך באנשי סכנין. "צריך לדחות לא רק את המשחקים של הקבוצות הערביות, אלא את כל הליגה. הראש של הקבוצות הדרומיות לא בכדורגל בגלל המצב, כך גם הראש של הקבוצות הערביות. צריכים לחכות שהמצב יירגע. אני מקווה שתהיה הפסקת אש כמה שיותר מהר. אנחנו חיים ביחד 60 שנה ונחיה כאן עוד הרבה זמן ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully