וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנאי של הפועל פ"ת לעסקת סרור: השתתפות בשכר

4.1.2009 / 11:40

הקשר מרוויח 38 אלף ש' בחודש ואם הפועל ת"א תסכים להשתתף בשכר, זה יקדם את מעברו לאורווה. ניסיון לשכנע את בנאיני לחזור לסכנין

הפועל פתח תקוה מוכנה להעביר את עידן סרור לשורותיה בהשאלה עד תום העונה, אלא שהבעיה היחידה שנותרה כעת היא שכרו של השחקן. בשיחות בין רונן אלעד למוני הראל הבהיר הבעלים של פתח תקוה כי שכרו של השחקן גבוה מאוד. אם הפועל תסכים להשתתף בשכר, זה יקדם את מעברו של השחקן שלא זוכה לאשראי רחב מצד מאמנו הנוכחי, אלי גוטמן. שכרו של סרור הוא 38 אלף שקל ברוטו בחודש, ועוד 7,000 שקל לנקודה. במועדון חישבו את קצב צבירת הנקודות הנוכחי והגיעו לשכר ממוצע של כ-70 אלף שקל בחודש (החישוב נעשה לפי קצב של יותר מארבע נקודות לחודש שבו היא תשחק ארבעה משחקים). מקורב לעסקה אמר הבוקר: "המכשול העיקרי הוא השכר. כמובן שפתח תקוה מעדיפה להכניס בהסכם אופציית רכישה או הארכת חוזה".

בסוף השבוע נערכו נסיונות להחזיר את החלוץ עמנואל בנאיני לבני סכנין. כזכור, החלוץ ביקר באימון פתח תקוה ביום חמישי את ההתנהלות של סכנין ואמר בין היתר: "התנהגו אליי לא יפה שם. כל מה שיודעים בסכנין זה איך לכסח רגליים. כולם מכסחים שם, הרסו לי את הרגליים. הייתי רעב ולא נתנו לי לאכול. נתנו לי דירה בכרמיאל והרגשתי לבד. הפועל פתח תקוה זה הבית שלי. לא אחזור לשם בחיים". מקורב לעסקה אישר הבוקר כי אכן נעשו מגעים, גם מצד סכנין. "לחמן הוא המאמן היחיד שמכיר אותו", אמר אותו גורם. "יש מספר אנשים שלוחצים אליו. יכול מאוד להיות שהוא יחזור לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully