וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני זרים בכירים הודיעו לקרית שמונה: לא נגיע בגלל המלחמה

יצחק סולומון

4.1.2009 / 11:35

גם בצפון נפגעים מהמצב: שחקני הגנה מקרואטיה ומהליגה הרוסית ביטלו הגעתם. שרצקי: "לא נתייאש". בוטל משחק גביע הטוטו מול סכנין

בעקבות הלחימה ברצועת עזה, החליטו בהתאחדות לכדורגל לדחות את משחק רבע גמר גביע הטוטו בין עירוני קריית שמונה לבני סכנין. המשחק היה אמור להתקיים ביום רביעי הקרוב. בנוסף, שני זרים ברמה גבוהה מאוד, שהיו על סף סיכום בעירוני קריית שמונה, הודיעו לבעלים של הקבוצה, איזי שירצקי, כי בשל המלחמה בדרום, לא יגיעו לארץ. הראשון, שחקן הגנה קרואטי ששיחק בליגה הראשונה באיטליה, הודיע כי אביו לא מרשה לו להגיע לישראל. לאחר שירדו ממנו, אנשי הקריה כמעט סגרו עם בלם מהליגה הראשונה ברוסיה, שהתקשר גם הוא והודיע כי הוא חושש להגיע לארץ בגלל המצב הביטחוני.

הבעלים של עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי, אומר כי לא יתייאש וימשיך לנסות להנחית בארץ זר חמישי. "למזלנו סבסקו הפרואני וקסאני הגאבוני הגיעו בדקה ה-90", אמר שרצקי, "היום להביא שחקנים זרים זה קשה מאוד. למרות זאת אנחנו לא מתייאשים. יש לנו עוד מספיק זמן וננחית זר נוסף. נעשה את הכל כדי שקריית שמונה תהיה בחלק העליון. עם חמישה שחקנים חדשים, אני מאמין שיהיה לנו סגל גדול, מלחמה על מקום בהרכב, ותהיה לנו קבוצה טובה. יקח קצת זמן להתחבר, אבל תהיה לנו קבוצה טובה".

לאחר שבשבוע שעבר היו במחנה אימונים בקיבוץ אילות הסמוך לאילת, יצאו שחקני קריית שמונה בשני ובשלישי למיני מחנה נוסף בכפר המכביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully