וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכוי נמוך שדוידוביץ’ יעמוד בשער חיפה בשבת

4.1.2009 / 10:31

לוי מתלבט אם לשחק איתו בגביע הטוטו נגד הפועל ת”א, ומול מכבי פ”ת בליגה או לתת לו לנוח. עדיפות לווסט על פני בלמים אחרים

מכבי חיפה מעדיפה לבחון את הבלם אנדרסון ווסט (24) לפני בלמים אחרים, זאת לאור המלצה שקיבלה מסוכן השחקנים פיני זהבי. בחיפה מתכוונים לבחון את הניגרי, ששיחק בקבוצת ביילסה יונייטד בארצו, שבוע לפחות, כדי לא ליטול סיכונים מיותרים. הוא יגיע השבוע לאחר שאשרת הכניסה לישראל כבר סודרה. אם אנדרסון ירשים, הוא יוחתם על חוזה למספר שנים. אם יוחלט לשחררו, ייבחנו אופציות אחרות, כולל ווילמאן קונדה הקולומביאני.

שחקנים בחיפה התרצו לאחר שהבלם שי מימון תורגל בהרכב הפותח במשחק האימון נגד אחי נצרת. מימון הציג יכולת טובה במשחקים בהם החליף את הבלם דקל קינן. "מגיעה לו ההזדמנות לפתוח, הוא גילה דומיננטיות והציל אותנו נגד הפועל תל אביב", אמרו שחקנים על הבלם שנגח את שער השוויון.

בחיפה מדברים כבר מספר ימים על האפשרות שינחת בלם זר. האפשרות הזאת עשויה לדחוק את ליאוניד קרופניק, שחקן הרכב לגיטימי על לאחרונה, ליציע. קרופניק סיפר לחבריו כי הוא נאזר בסבלנות.

בהמשך לידיעה ביום שישי, לפיה גורמים במועדון טענו כי הבעיה של השוער ניר דוידוביץ' היא יותר פסיכולוגית מאשר רפואית, השוער עדיין בספק רב למשחק מול הפועל תל אביב וכלל לא בטוח שיפתח. אחת האפשרויות ששקלו בחיפה היא לאפשר לדוידוביץ' לפתוח ואם הוא לא יוכל להמשיך הוא יוחלף באמיר אדרי. בצוות הרפואי היו מעדיפים שדוידוביץ' יעלה לשחק וגם אישרו לצוות המקצועי כי הוא כשיר. אלישע לוי מתלבט האם ימי מנוחה נוספים יועילו לשוער לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה. בשלב זה, הסיכויים שישותף במשחק הליגה הוגדרו כנמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully