וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהיה הוא שיהיה

4.1.2009 / 6:40

כמו בשנה שעברה, סן דייגו הדיחה את אינדיאנפוליס מהפלייאוף כשניצחה 17:23 בהארכה. אריזונה עברה את אטלנטה עם 24:30

אריזונה - אטלנטה 24:30

מצד אחד של המגרש קוורטרבק זוכה סופרבול עם עבר מפואר, מהצד השני קוורטרבק רוקי. ההבדלים ביניהם כמעט שלא הורגשו, אבל בסיום האפיל הניסיון של קורט וורנר על הצעירות של מאט ריאן, והקרדינלס, שעלו למשחק הפלייאוף הביתי הראשון שלהם אי פעם בפיניקס, ימשיכו את העונה שלהם לפחות עוד שבוע אחד.

אמרו על הקרדינלס שהם לא ראויים למעמד לאחר שהציגו פוטבול מחפיר, במיוחד בחוץ, אבל בבית, עם התקפה אווירית שכוללת שניים מטובי התופסים בליגה, הם ראויים ושווים לכל יריב, גם לפאלקונס הנלהבים, שהחמיצו את שבוע החופש רק במעט. וורנר (271 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד אווירי) חילק סוכריות ללארי פיצג'ראלד (101 יארד וטאצ'דאון וירטואוזי) ולאנקואן בולדין (72 יארד, 71 מתוכם במהלך אחד לטאצ'דאון). האחרון נטש לאחר הטאצ'דאון בגלל פציעת ירך, אבל זו כבר דאגה לשבוע הבא.

הפאלקונס לא נבהלו מפיגור מוקדם של 14:3, ולאחר שסיים את השתפשפות הפלייאוף שלו, נכנס מאט ריאן למשחק. הוא הצעיד את אטלנטה לדרייב שהסתיים עם טאצ'דאון של מייקל טרנר, ולאחר מכן הפך את התוצאה עם מסירה משני יארדים לג'סטין פיל, לאחר חטיפה של הגנת הפאלקונס - 14:17 לאטלנטה בהפסקה.

הרבע השלישי גילה את ריאן במלוא רוקיותו, כשגם חוסר הניסיון של המאמן מייק סמית' בולט. כבר בפתיחת המחצית השניה החזיר אנטרל רול השמטה של ריאן ומייקל טרנר לטאצ'דאון וקבע 17:21, ולאחר שהקוורטרבק לא יכול היה לקדם את אטלנטה הוריד טים הייטאוור את הגרזן בריצה מארבעה יארדים - 17:28. סייפטי נוסף קבע 17:30 ונראה היה שהמשחק גמור. כאן התעורר ריאן, ובסיומו של דרייב מדויק ויפה מסר לרודי וייט לטאצ'דאון של חמישה יארדים - 24:30. הפאלקונס היו על סף עצירה, אבל בדאון שלישי ו-16 רשם וורנר את מהלך המשחק, כשמצא את הטייט אנד סטיבן ספאץ' ל-23 יארד.

ריאן סיים את המשחק עם 199 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים אוויריים, ווייט סגר 84 יארד וטאצ'דאון וסטטיסטיקת המפתח הגיעה מצדו של טרנר - רק 42 יארד ב-18 נשיאות, פחות מ-2.5 יארדים לנשיאה. בהתחשב בעובדה שאטלנטה הסתמכה על טרנר כל העונה, לא פלא שהעובדה שאריזונה עצרה אותו הקנתה לה את הכרטיס לשלב הבא. הקרדינלס יחכו למנצחות יום ראשון כדי לדעת את מי יפגשו בשבוע הבא.

מאנינג יסתפק בתואר אחד

סן דייגו - אינדיאנפוליס 17:23

בשנה שעברה ניצחו הצ'ארג'רס במותחן בלתי נשכח באינדיאנפוליס, כשאת אחד הטאצ'דאונים רושם הרץ המחליף דארן ספרולס, בתפיסה למסירת סקרין ל-56 יארד. הפעם, ההצגה כולה הייתה של ספרולס, שעם שני טאצ'דאונים, אחד מהם בהארכה, העלה את הצ'ארג'רס לשלב השני בפלייאוף לאחר משחק משובח.

זה היה דה ז'ה וו למפגש הפלייאוף הקודם בין השתיים, שבו ניצחו הצ'ארג'רס לאחר שנאלצו להיפרד מלדניאן טומלינסון ומפיליפ ריברס לפני סיום המשחק. הפעם ריברס השלים משחק מלא, אבל טומלינסון שרד רבע וקצת לפני שנטש בגלל קרע בגיד. שיתופו היה מוטל בספק מלכתחילה, כמו גם זה של אנטוניו גייטס, עוד פצוע מתמיד של הצ'ארג'רס. בסופו של דבר, גייטס שיחק משחק מלא והיה גדול עם מספר תפיסות מפתח ו-87 יארד, כשהוא מחפה על משחק ללא תפיסות של וינסנט ג'קסון. הסיפור כולו שייך לספרולס, שמילא את מקומו של טומלינסון בהצלחה עם 105 יארד וכאמור הטאצ'דאון המנצח. פייטון מאנינג, מבחינתו, ייאלץ להיפרד מהעונה כבר עכשיו עם תואר ה-MVP, בו זכה ביום שישי. הוא סיים את העונה עם 310 יארד וטאצ'דאון.

הקולטס עלו ל-0:7 מטאצ'דאון של ג'וזף אדאי ברבע הראשון, טומלינסון איזן לפני שנטש בריצה משלושה יארדים, וסיים עם 25 יאררד. אדם וינאטיירי העלה את אינדי ל-7:10, וספרולס, שלקח את המושכות, נכנס מתשעה יארדים כדי לקבוע את תוצאת המחצית - 10:14.

בפתיחת המחצית השניה תפס מאנינג את הגנת הצ'ארג'רס מביטה הצידה לספסל, ושיגר כדור לרג'י ויין החשוף, שרץ 72 יארד לאנדזון - 14:17. מכאן קיבלו הצ'ארג'רס שתי הזדמנויות גדולות לעלות ליתרון, אבל פעם אחת ספרולס שמט ממש על סף האנדזון ובפעם השניה נחטף ריברס, שלא היה מדהים מספרית (217 יארד ב-20 מ-36 ואיבוד אווירי). סן דייגו לא הצליחה לעשות יותר מדי, עד שמאנינג הופל סמוך לאנדזון שלו שתי דקות לסיום. ריברס קיבל את הכדור, הוביל את הצ'ארג'רס לטווח של שער שדה ונייט קיידינג השווה ושלח את המשחק להארכה - 17:17. סדרת עבירות של הקולטס סידרה מצב נוח לצ'ארג'רס, וספרולס לקח את הכדור למרחק של 22 יארד, אנדזון וניצחון - 17:23 גדול לסן דייגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully