וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כהן יוצא להתרשמות בווסטרלו

3.1.2009 / 21:25

קשר מכבי פ"ת ימריא להתרשמות הדדית אצל המדורגת חמישית בליגה הבלגית. בן דודו של סבסטיאן בטאגליה מבוקה ג'וניורס הוצע למועדון

קשר מכבי פתח תקוה, לירן כהן, ימריא מחר (ראשון) לבלגיה להתרשמות הדדית בקבוצת ווסטרלו, החמישית בטבלה. כהן, שעמד לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות וקיבל גיבוי לאחר הגעת רוני לוי, עשוי לעזוב את הקבוצה בכל זאת. גורם בכיר במועדון אמר: "כבר מחר לירן ייצא לבלגיה בתקווה שכבר בחלון ההעברות הקרוב הוא יחתום בקבוצה. זה מראה עד כמה מכבי פתח תקוה הוא מועדון שמהווה קרש קפיצה לשחקנים ישראלים לאירופה. עומר גולן הוא לא האחרון שייצג אותנו באירופה".

סבסטיאן אלברטו בטאגליה, קשר ארגנטינאי בן 21, הוצע למכבי פתח תקוה. הקשר, תוצר מחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס, שיחק בקבוצת המילואים של המועדון ואף הספיק לרשום מעט הופעות בקבוצה הבוגרת. בעבר נכלל בסגל נבחרת ארגנטינה עד גיל 20, ובחצי העונה האחרונה שיחק בקבוצת אתלטיקו מראקייבו מהליגה בונצואלה. מדובר בקשר מרכזי ששולט ברגל שמאל, ויכול לשחק גם באגף. בטאגליה אגב, הוא בן דודו של קשר בוקה ג'וניורס הנושא את אותו שם.

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, מחפש קשר מרכזי זר לקבוצתו. אתמול (שישי) הוצע למועדון הקשר הפרואני רינאלדו קרוסאדו, שעדיין נחשב כמועמד המועדף להצטרף לקבוצה. כזכור, קרוסאדו היה מועמד להצטרף להפועל פתח תקוה, אך מועמדותו ירדה מהפרק בעקבות חזרתו לסגל של עמנואל בנאיני.

עדכון ראשון: 3/1 19:40
עדכון אחרון: 3/1 21:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully