וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: סמואל יבואה ייעדר מול מכבי חיפה

קרן שמש

4.1.2009 / 13:00

החלוץ הגנאי סובל ממתיחה בשריר הירך, ובנוסף הלכה אמו לעולמה, ייתכן שיחמיץ את אשדוד. גם ידין צפוי להיעדר, טלקיסקי יחזור להרכב

חלוץ הפועל תל אביב סמואל יבואה לא ייטול חלק במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה (שני), לאחר המלצת הצוות הרפואי שהתקבלה היום (ראשון). יבואה סובל ממתיחה בשריר הירך, ולאורך כל השבוע שעבר לא ערך אימונים מלאים. יבואה התלונן אמש על כאבים חזקים, והיום הוחלט כי עדיף שלא ליצור עומס על החלוץ. בנוסף, הלכה אמו של החלוץ לעולמה, והשחקן טס לגאנה ועלול להחמיץ גם את המשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד.

אביחי ידין, שסובל מכאבים בברכו, ייעדר גם הוא ככל הנראה מהמשחק מול הירוקים. שחקן נוסף שצפוי לקבל מנוחה ולא לקחת חלק במשחק הוא ערן זהבי, שסובל מכאבים בשרירי הבטן. זהבי צפוי להגיע היום לבדיקות ולקבל טיפול רפואי, ולאחר בירור תוצאות הבדיקה יוחלט לגבי המשך הטיפול בשחקן הצעיר.

האדומים יערכו הערב אימון מסכם לקראת המפגש מול מכבי חיפה. המאמן אלי גוטמן ייאלץ להסתדר ללא השחקנים הפצועים, דבר שיוצר לו מחסור בשחקנים בחלק הקדמי. מנגד, הבולגרי דמיטאר טלקיסקי צפוי להיות בין ה-11 במשחק הקרוב.

קבוצת הנוער של המועדון הפסידה אמש להפועל פתח תקוה 1:0, משער שספגה בדקת הסיום. יהודה חוטה, שמתאמן עם הקבוצה הבוגרת והיה שותף למשחק, זכה לביקורת מצד מאמן הקבוצה תומר קשטן, לאחר שהורחק בעקבות ויכוח עם שופט המשחק. דקות לאחר הרחקתו של חוטה עלתה הפועל פתח תקוה ליתרון. "ההרחקה של חוטה היא תוצאה של חוסר אחריות מצידו", אמר קשטן בסיום המשחק. "ציפיתי משחקן ברמתו לגלות יותר אחריות ושיקול דעת".

עדכון ראשון: 3.1, 17:57
עדכון אחרון: 4.1, 13:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully