וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאבונגה נקוסי חתם לשנתיים וחצי במכבי נתניה

דור בלך

3.1.2009 / 19:20

הקשר מדרא"פ הצטרף רשמית לקבוצה. מתיאוס התחתן עם חברתו היהודיה בלאס וגאס. אחרי שהיא תקבל אזרחות במסגרת חוק השבות, גם הוא יוכל

מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, נשא אמש (שישי) לאישה את חברתו היהודיה לילי. מתיאוס הודיע כי יאחר את ההגעה שלו, שהייתה מתוכננת לאתמול בערב, ויחמיץ את האימון היום. מתיאוס, שהשלים את הליכי הגירושין מאישתו הקודמת רק החודש, נישא בלאס וגאס.

אישתו הטרייה, אשר לומדת במרכז הבינתחומי בהרצליה, יכולה לעלות ארצה במסגרת חוק השבות, ומתיאוס כבעלה יקבל אזרחות גם כן. במידה ויבחרו לעשות זאת. משמעות הדבר תהיה שנתניה תצטרך לשלם מיסים בגובה 130 אלף יורו על משכורתו של מתיאוס. המאמן עצמו דיבר פעמים רבות על אהבתו לישראל ועל כך שיתכן ויעבור לגור כאן בעתיד.

סיאבונגה נקוסי הדרום אפריקאי חתם בקבוצה לשנתיים וחצי וישתכר בכ-250 אלף יורו לעונה. "לא פחדתי להגיע לכאן, אעבוד קשה למען הצלחת הקבוצה והשגת המטרות שלה", סיפר הקשר, שכזכור כלל לא רצה להגיע לישראל בתחילה.

זאב חיימוביץ, הסובל כבר תקופה ארוכה מדלקת בבטנו התחתונה, יעבור ניתוח בקע שישבית אותו לחודש. בעקבות היעדרותו של מתיאוס ערכה הקבוצה גם הבוקר אימון כושר גופני בלבד.

עדכון ראשון 12:23
עדכון אחרון 19:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully