וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר מצטרף לדה חראפשחאפ

2.1.2009 / 23:07

שחקנה של צ’לסי יושאל עד לתום העונה לקבוצה מהמקום האחד לפני אחרון בהולנד. סוכנו, קצב: ”יש התחייבות לכמות המשחקים בחוזה”

בן סהר, שקיווה בחלון ההעברות למצוא לעצמו קבוצה חדשה ולזכות בדקות משחק, בסופו של דבר סיים את מסע הספקולציות הנרחב בחודשים האחרונים והושאל עד לתום העונה לדה חראפשחאפ ההולנדית. בתום העונה הוא אמור לחזור לצ'לסי.

אחרי סהר חיזרו קבוצות הולנדיות נוספות, ביניהן נאק ברדה ואוטרכט, אך בסופו של דבר העסקה נסגרה מול הקבוצה, שנמצאת נכון לעכשיו במקום האחד לפני אחרון בליגה ההולנדית. סהר לא ממש מצא את מקומו באנגליה מאז עזב את צ'לסי, כאשר מיעט בדקות משחק כששיחק בפורטסמות, קווינס פארק ריינג'רס ועוד קודם לכן בשפילד וונסדיי.

סוכנו של סהר, רונן קצב, אמר: "חשבנו על הליגה ההולנדית כליגה שיכולה להיות טובה בשבילו. יש שם חשיפה ענקית והוא נשאר בפרונט של החשיפה באירופה. הם גם התחייבו מול צ'לסי על כמות משחקים שהוא ישחק, וזה משהו שהיה חשוב לנו. בחור צעיר כמוהו צריך לשחק וזה משהו חשוב".

לגבי השיקולים ללכת דווקא על דה חראפשחאפ ההולנדית, הוסיף קצב: "הדבר שהכי עניין אותנו זה שהליגה תהיה טובה ואטרקטיבית וגם כמות המשחקים. בן שמח על המהלך. הוא בא כדי לעשות מה שהוא יכול כדי לעזור לקבוצה. הוא יצבור לעצמו ניסיון וזה משהו שמאוד חשוב לנו. יכולנו להעביר אותו לספרד, אבל בסופו של דבר אנחנו שלמים עם ההחלטה ללכת על דה חראפשחאפ".

מי זו דה חראפשחאפ?

דה חראפשחאפ נוסדה ב-1 לפברואר 1954 ומשמעות השם של המועדון בהולנדית הוא "החבל". הכינוי של הקבוצה הוא 'סופר פארמרס'. החל מ-2000 משחקת הקבוצה באיצטדיון החדש שנבנה על חורבות האיצטדיון הקודם 'דה ויורברג' ומכיל 12,600 מקומות ישיבה.

המועדון נהנה במשך שנים ממסורת כשבין השאר שיחק בו חוס הידינק. למרות זאת הקבוצה לא זכתה בתארים משמעותיים בהולנד. היריבות הגדולה ביותר של המועדון היא עם ויטסה ארנהיים.

את העונה שעברה סיימה הקבוצה במקום ה-16 ונמנעה ממשחקי פלייאוף, אחרי שבתום העונה שעברה היא עלתה ליגה מהליגה השנייה. את עונת 2006/7, עונת העלייה שלה, היא סיימה במקום הראשון לאחר משחקי הפלייאוף, אחרי עונה מאכזבת שבה סיימה במקום החמישי בליגת המשנה.

את הקבוצה מאמן האנק ואן סטי ההולנדי, ששיחק בעברו בספרטה רוטרדאם ובדה חראפשחאפ. הוא פרש ב-1990 והפך למאמן כשאת ראשית דרכו עשה בספרטה רוטרדאם (1995), המשיך בונלו (1996-1998), עבר דרך פיינורד (2000), אלקמאר (2000-2002) ואקסלסיור רוטרדאם (2003-2004).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully