וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון מאנינג MVP

2.1.2009 / 21:59

בפעם השלישית זכה הקוורטרבק של הקולטס, לאחר שסיים עונה של 4,002 יארד ו-27 טאצ'דאונים: "זה יותר תואר קבוצתי מאשר אישי"

זו לא הייתה המבריקה בעונותיו של פייטון מאנינג כשחקן פוטבול מבחינה מספרית, אבל זו ללא ספק הייתה המשכנעת ביותר בכל הרמות האחרות. לאחר החלמה מניתוח קשה בברך, פתיחה מדשדשת לעונה ופציעות חוזרות ונישנות של כל החוליות בהתקפה, מאנינג הוביל את אינדיאנפוליס לעונתה השישית ברציפות עם 12 ניצחונות או יותר. התגמול שלו: זכיה שלישית בקריירה בתואר ה-MVP של ה-NFL, שווה רק לברט פארב.

ה-MVP היחיד של 2004 והמשותף (יחד עם סטיב מקנייר) של 2003, זכה ב-32 מ-50 המשתתפים במשאל. "אני יודע שזה תואר אישי, אבל זה באמת תואר קבוצתי בשבילי", אמר מאנינג, שהקדים את צ'אד פנינגטון ומייקל טרנר (4 קולות כל אחד). "זו הייתה העונה הרגילה בעלת התשואה הגדולה ביותר עבורי ב-11 שנים ב-NFL, ואני בטוח שמרבית אנשי הצוות בקבוצה חושבים כך".

הקולטס פתחו את העונה עם מאזן 4:3 שבקלות יכול היה להיות 6:1 אלמלא מאנינג, והמשיכו עם תשעה ניצחונות רצופים. מאנינג סיים את העונה עם 4,002 יארד ו-27 טאצ'דאונים במסירה, כש-2,248 מהיארדים מושגים ברצף של תשעת הניצחונות עם 209 מסירות מוצלחות ב-290 ניסיונות. יש לזכור כי מאנינג פתח את העונה בלי הסנטר המצטיין שלו ג'ף סאטרדיי, והמשיך אותה עם פציעות של הרץ האחורי ג'וזף אדאי, התופס מרווין הריסון ועוד מספר שחקני התקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully