וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנצרת עילית לא לוקחים אחריות על חובות

יצחק סולומון

2.1.2009 / 16:01

בהנהלה טוענים כי החוב על סך 820 אלף שקל שייך ליו"ר הקודם אבשלום נוריאל. מקורביו של נוריאל: "מי יכול לקבוע בוודאות שהחוב מתקופתו?"

בהפועל נצרת עילית מהליגה הארצית נדהמו לקבל דרישת תשלום על סך 820 אלף שקל, עבור חוב למס הכנסה. בהנהלה טוענים כי מדובר בחוב ישן, וראש העיר, שמעון גפסו, שיגר ליושב ראש הקודם, אבשלום נוריאל, מכתב ודרש ממנו לכסות את החוב מכספו הפרטי. נוריאל לא הגיב, ואתמול (חמישי) נשלח אליו מכתב נוסף.

אבשלום נוריאל שימש בתפקידו שבע שנים והוביל את הקבוצה לשתי עונות בלתי נשכחות בליגת העל. לאחר עזיבתו הקבוצה ירדה לליגה הארצית. בהנהלה החדשה טענו כי מדובר בהוצאות שלא הוכרו על ידי מס הכנסה. עבור שנת 2004 נדרשת נצרת עילית לשלם 292,880 שקל, עבור שנת 2005 180,995 שקל, עבור 2006 289,857 ועבור שנת 2007 55,000 שקל.

בסביבתו של נוריאל לא אהבו את פניית ראש העיר אליו. "בכל פעם שמשהו לא דופק הם ממהרים לשלוף את מילות הקסם, 'אבשלום נוריאל'. אבוש כבר שנתיים לא בקבוצה, ומי בכלל יכול לקבוע בוודאות שהחוב מתקופתו? אבוש תרם מזמנו ומכספו הפרטי למועדון, וחבל שזו התודה שמחזירים לו", אמרו מקורביו.

אשת יחסי הציבור של אבשלום נוריאל, רחלי גולדבלט, מסרה בתגובה: "אבשלום נוריאל אינו ממלא כל תפקיד בהפועל נצרת עילית למעלה משנתיים, וזאת לאחר שסיים את כל התחייבויותיו ואף מעבר לזה. מפאת כבודו של ראש העיר החדש, לא נגיב בנושא". יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, אישר את דבר החוב למס ההכנסה, אולם סירב להגיב על הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully