וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובה: "המצב הבטחוני לא מפחיד אותי"

יצחק סולומון

2.1.2009 / 16:02

הקשר הקולומביאני החדש של בני סכנין הרגיע את בני משפחתו: "בינתיים שקט ולא צריכים לחשוב על דברים רעים". בלצקי מועמד

"טוב לי בישראל, המצב הביטחוני לא מפחיד אותי", אומר הקשר הקולומביאני החדש של בני סכנין, סרחיו איבן נובה, שעושה את צעדיו הראשונים בקבוצה ובארץ. "המשפחה שלי מודאגת כי הם רואים בטלוויזיה מלחמה ודברים לא נעימים, הם מבקשים ממני לא להסתובב ברחובות, אבל אני מרגיע אותם ואומר להם שהמקום בו אני נמצא שקט ובטוח", הוא אומר.

לשאלה איך יתנהג אם יפלו טילים גם באזור הצפון, אומר הקולומביאני, "שמעתי שלפני שנתיים היו כאן טילים והיה מצב לא נעים. ברור שאם יפלו כאן טילים זה ישנה את כל המצב, אבל בינתיים שקט ולא צריכים לחשוב על דברים רעים".

בסכנין אומרים כי סרחיו איבן נובה השתלב היטב, חברתית ומקצועית. "הוא הולך להיות ההפתעה של אייל לחמן", אומרים בקבוצה. העובדה שאינו דובר אנגלית אלא ספרדית בלבד לא תפריע להתאקלמותו לדעת אנשי סכנין. "גם ג'ון קולמה, כשבא לארץ, לא ידע מילה באנגלית ובעברית, אבל מהר מאוד הפך לאחד מהחבר'ה ולשחקן מוביל. כדורגל זו שפה בינלאומית", מרגיעים בסכנין. המאמן אייל לחמן: "מדובר בשחקן מאוד יציב, מאוד קבוצתי, שיתרום לנו המון".

הקבוצה סיימה היום מיני מחנה אימונים בספא של מלון חוף גיא בטבריה. "אחרי הכדורגל והעבודה הקשה, חשוב שיש גם שמחה והנאה על הפנים של השחקנים, ומכך אני מרוצה", סיכם המאמן לחמן את המחנה. השחקנים קיבלו שבת חופשייה, וביום ראשון יחזרו לאימונים, לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו, ביום שלישי מול קריית שמונה.

בינתיים משלימים בסכנין עם עזיבתו של עמנואל בנאיני, והמאמן אייל לחמן מנסה להנחית בארץ חלוץ חדש. על הפרק: ראפע בלצקי, חלוץ מפולין, כמו גם חלוץ צרפתי. גם היושב ראש, חסאן אבו סאלח, שחזר היום (שישי) מרומניה, הביא עימו רשימה של חלוצים מומלצים, שהמאמן לחמן יבדוק את הנתונים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully