וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם דוידוביץ' ירצה, הוא יפתח מול הפועל ת"א"

2.1.2009 / 10:02

במכבי חיפה יתנו לשוער המתאושש להחליט האם לעמוד בשער בגביע הטוטו ביום שני. מאמצים אחרונים להשאיר את רנספורד בארץ

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' עשוי להחמיץ את המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני במסגרת גביע הטוטו. בחיפה טענו שיש הטבה במצבו של השוער, והסבירו את העובדה שהוא נראה מדדה על רגלו במהלך משחק האימון מול אחי נצרת (0:4): "זו צורת ההליכה שלו". בחיפה אומרים שההחלטה אם לשחק ביום שני תלויה בשוער עצמו: "זו בעיה בראש, פסיכולוגית". הסבירו במועדון. "אם דוידוביץ' ירצה לשחק, הוא יפתח, ואם לא אמיר אדרי יחליף אותו". דוידוביץ' עצמו, לפי אותם גורמים, עדיין לא החליט, והסיכויים שישחק הוגדרו כ-50:50.

בחיפה כעסו אתמול כששמעו את ההסבר של המגן פיטר מסיללה והחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני לאיחור שלהם בחזרה מחופשת החורף בדרום אפריקה. השניים טענו כי כשהתקשרו להזמין כרטיסים כבר לא היה להם מקום בטיסה בחזרה לארץ. במועדון אמרו כי שחקן אחראי צריך להזמין כרטיסים מבעוד מועד. בחיפה שקלו לקנוס את השחקנים בסכום גבוה יותר מ-500 דולר כל אחד, אך בעבר ליאור רפאלוב נקנסבסכום דומה, והקנס היה לצורך הרתעה בלבד.

מאמצים אחרונים ייעשו בסוף השבוע ובבוקר יום ראשון על מנת להשאיר את אוסיי רנספורד, שחקן ההתקפה הגנאי, למשחק מול הפועל תל אביב. רנספורד עדיין לא קיבל שחרור מנבחרתו שאמורה לערוך בשבוע הבא מחנה אימונים לקראת טורניר במסגרת אליפות אפירקה בנבחרת צעירות שייערך ברואנדה בין ה-18 לינואר לראשון בפברואר. ישנה אפשרות שרנספורד, גם אם ישוחרר, יחזור קודם לכן, מפני שגאנה עשויה להיות מודחת לפני השלבים המכריעים.

שני הבלמים שהוצעו לקבוצה - הניגרי אנדרסון והקולומביאני ווילמה קונדה, עשויים להגיע בימים הקרובים למבחנים, ואם אחד מהם ירשים את אלישע לוי הוא יוחתם לפני סגירת חלון ההעברות ב-31 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully