וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט, אתה לא רצוי כאן יותר

1.1.2009 / 21:48

פוטבול: לפי דיווחים, ביל קווהר סירב לאמן את הג'טס בגלל נוכחותו של ברט פארב. גם שחקנים בקבוצה חובטים מילולית בקוורטרבק

אם ברט פארב חיפש אי אלו מסרי אהדה מניו יורק, הוא לא קיבל אותם ביממה האחרונה. על פי ה"ניו יורק פוסט", הסיבה העיקרית שביל קווהר אמר לא לג'טס, היא העובדה שהיה צריך לאמן את הקוורטרבק הותיק. הדיווחים על השבתו של קווהר בשלילה לג'טס היו יבשים, אולם מקורב למאמן מסר ל"פוסט": "אין סיכוי שהוא יאמן את הקבוצה כשפארב הוא הקוורטרבק שלה". פארב, כזכור, טרם הודיע אם ימשיך לשחק, אולם גם לא דיווח כי יפרוש. בכל מקרה, בניו יורק הוא לא יקבל את זמן החסד שקיבל כשחקן גרין ביי פאקרס בשנים האחרונות.

הביקורות נגד פארב לא הגיעו רק מבחוץ, אלא גם מבית. לאחר השבתו של קווהר בשלילה לג'טס, שיחרר הרץ האחורי תומאס ג'ונס הרבה תסכול. "לפי המשחק שלו, הוא היה צריך לרדת לספסל. אנחנו קבוצה ואנחנו מנצחים או מפסידים ביחד, אבל באותה נשימה אני חייב להגיד שאתה לא יכול לאבד כל כך הרבה כדורים ועדיין לנצח", אמר ג'ונס לתחנה מקומית בניו יורק. "במשחק הזה, שלוש החטיפות פגעו בנו, באמת פגעו בנו", הוסיף השחקן, "יכולתי להגיד שזה בסדר, אבל זה לא בסדר. אני לא אוהב את זה ואף אחד אחר בקבוצה לא אוהב את זה".

מוקדם יותר השבוע התבטא גם הסייפטי קרי רודס בנושא. "אם הוא רוצה לחזור ולהיות איתנו מהיום הראשון של האימונים עד היום האחרון של העונה, אני בסדר עם זה. אבל אל תבוא אם אתה חושב שלא תיתן את הכל למען הקבוצה". שחקן ותיק של הג'טס נשאר בעילום שם ושפך אור נוסף על פארב. "הוא היה מאוד מנוכר בחדר ההלבשה, אף פעם לא הצטרף לארוחות, לא התחבר עם אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully