וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' חזר לשער חיפה

1.1.2009 / 18:41

השוער שיחק מחצית ב-0:4 על אחי נצרת, ויעבור עוד מבחן כשירות בגביע הטוטו. פנטאני ומסיללה ננזפו וייקנסו. שני בלמים הוצעו לקבוצה

מכבי חיפה ניצחה הערב (חמישי) 0:4 במשחק אימון את מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית משערים של דקל קינן, אייל משומר, ליאור רפאלוב ואוסיי רנספורד. במהלך המשחק, חזר השוער ניר דוידוביץ' לראשונה לשער לאחר תקופה ארוכה בה נעדר בגלל פציעה בברכו. דוידוביץ' פתח בהרכב והוחלף במחצית. זהו למעשה מבחן עבור השוער. לאחר המשחק, תתבצע הערכה נוספת לגבי כשירותו, כשגם המשחק ביום שני בגביע הטוטו מול הפועל תל אביב יקבע.

חיפה פתחה עם הרכב הכולל מספר שינויים לעומת ההרכב הרגיל. דקל קינן חזר לעמדת הבלם לצידו של שי מימון. אייל משומר תופקד כמגן ימני ורוני גפני כמגן שמאלי, על חשבון פיטר מסיללה. שלומי ארבייטמן ומוחמד גדיר פתחו על חשבון גוסטבו בוקולי ות'מבינקוסי פנטאני. שני הזרים הדרום אפריקאיים ננזפו במהלך היום על ידי ראשי המועדון והוחלט כי ייקנסו בסכום שתקבע ההנהלה. זאת בשל העובדה שאיחרו לחזור מחופשתם. כנראה שזו הסיבה לכך שהשניים לא פתחו היום בהרכב. אגב, השניים, כמו גם יתר שחקני הסגל, נכנסו למשחק במחצית השנייה.

בחיפה עושים מאמצים אחרונים למנוע את שחרורו של אוסיי רנספורד למחנה האימונים של נבחרת גאנה הצעירה ולאחריו לאליפות אפריקה ברואנדה. בחיפה מנסים להשאירו לפחות למשחק הקרוב ביום שני על מנת לתת לו אפשרות לבוא לידי ביטוי. יש לציין כי שחרורו הבינלאומי מגאנה עדיין לא הגיע.

מכבי חיפה הודיעה לאחר המשחק רשמית כי שני בלמים מקולומביה וניגריה הוצעו למועדון ועשויים להגיע למבחנים במהלך החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully