וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד של LSU נראה טוב

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

1.1.2009 / 16:21

האלופה היוצאת סיימה בסטייל את העונה, עם 3:38 על ג'ורג'יה טק. בול ראשון לואנדרבילט מ-1955, בונקר בין פיטסבורג לאורגון סטייט

לא הכל היה שקט בערב ראש השנה, בניגוד לדברי בונו. האלופה היוצאת מלואיזיאנה (סטייט) נתנה הצהרה אחרונה שהעתיד בכל זאת ורוד, ואנדי זכתה בבול ראשון מאז 1955, אורגון סטייט ופיטסבורג נלחמו בדו קרב של שיעמום, ועיני כולם כבר נשואות לרוז-בול (הלילה, 23:30, שידור ישיר ב-ESPN. אגב, גם טקס הוורדים ישודר בשידור ישיר בשעה 18:00 באותו ערוץ). אז מה כן אפשר להגיד על משחקי אתמול? שהם שייכים לשנה שעברה, ושבניגוד לשאר המשחקים עד כה, מוטיבציה לא היוותה פקטור כזה משמעותי, והפתעות מרעישות לא נרשמו.

ארמד פורסס בול: יוסטון – חיל האוויר 34: 28

זה היה צפוי שיוסטון תעמיס נקודות על הגנת חיל האוויר, מה שלא היה צפוי זה שחיל האוויר יתן פייט של ממש לקוגארס. זה היה ניצחון הבול הראשון של יוסטון מאז 1980, והוא לא היה קל. סטופ של קודי לוביסקי, שחסם מסירת דאון רביעי, שתי דקות וחצי לסיום נתנה אות לחגיגות בטקסס. קייס קינם, הק"ב, רץ לשני ט"ד ומסר ל-252 יארד (22 מ-33) לט"ד ואיבוד, וברייס ביל רץ ל-135 יארד ב-22 נשיאות וריקוד. בצד המפסיד, זה היה מופע סולו של הרץ ג'ארד טיו, שרץ ל-149 יארד ב-27 נשיאות ושני כיבושים, אבל כשהמשחק האווירי מספק בקושי 100 יארדים – זה פשוט לא מספיק.

סאן בול: אורגון סטייט – פיטסבורג (20) 0:3

מה אפשר להגיד על משחק שנגמר 0:3? את זה – לפחות הוא נגמר. בעיטת שדה של ג'סטין קיהוט מ-44 יארד ברבע השני הייתה כל מה שהבונים היו צריכים בזכות ההגנה הפנטסטית שלהם, שעצרה את פיטסבורג על 89 יארדים באוויר (מתוכם 85 של להשון מק'קוי) ו-178 יארדים של התקפה. במשחק מלא בטעויות ואיבודים משני הצדדים. הסאן בול השנה ראה 20 פאנטים, 10 סאקס, וקהל ששיחק באייפון ברוב שלביו. אמרתם הגנות? אנחנו אומרים חוסר התקפה.

מיוזיק סיטי בול: ואנדרבילט – בוסטון קולג' (24) 16: 14

זה לקח 53 שנים, אבל הקומודורס חוגגים ניצחון ראשון בבול מאז 1955. האות לחגיגות ניתן כשמיירון לואיס חטף מסירה של דומיניק דייויס, דקה שלושים ושש לסיום, במשחק רב תהפוכות. שלושה איבודים של בוסטון קולג', שניים מתוכם של הק"ב דייויס, חרצו את הסיפור. לקומודורס – סמית' עם 121 יארדים באוויר ב-10 מ-17, ו-וולקר עם 2 תפיסות ל-68 יארד, שתיהן הובילו בסופו של דבר לט"ד, והשתלטות על פאמבל של שון ריצ'רדסון באנד-זון היו ההבדל.

הפתעה, עד שהגיעה קנזס

אינסייט בול: קנזס – מינסוטה 21:42

מינסוטה – אחת ההפתעות הגדולות של העונה מהביג-10, כשאף אחד לא ממש נתן לה סיכוי מול ההתקפה הפורה של הג'ייהוקס. בסיום הרבע הראשון, שתי הקבוצות עוד עמדו ראש בראש, אבל רבע שני של 14-0 פתח פער בלתי מחיק. טוד ריסינג – כמה שאנחנו מתים עליו – הזכיר לכולם שהוא בהחלט הולך להיות אחד השחקנים הדומיננטים בביג-12 בשנה הבאה כשמסר ל-313 יארד ב-27 מ-35, ארבעה ט"ד ואיבוד, בריסקו היה מפלצתי עם 14 תפיסות ל-201 יארד ושלושה ריקודים באנד-זון, ומאייר תפס עוד 10 כדורים ל-113 יארד וכיבוש.

צ'יק פילה בול: ג'ורג'יה טק – לואיזיאנה סטייט 38:3

האלופה היוצאת סיימה את עונת 2008 – ואת השנה, למעשה – בדיוק כפי שהתחילה אותה – בתצוגה מרשימה. 28 נקודות ללא מענה ברבע השני חנקו את החיים מהצרעות של ג'ורג'יה טק, והפכו את המחצית השנייה לגארבג' טיים. ג'ורדן ג'פרסון, הק"ב הפרשמן, זרק ל-150 יארד ב-16 מ-25 וט"ד, סקוט, שהולך לעשות שמות ב-SEC בשנה הבאה, רץ ל-65 יארד ב-15 נשיאות ושלושה כיבושים. ג'ורג'יה טק יכולה להיות מרוצה מהעונה המפתיעה שהיא סיפקה, אבל כשהתקפת הריצה שלהם, שמדורגת בטופ-5 של אמריקה, רצה רק ל-160 יארד (הממוצע שלהם העונה היה בערך כפול מזה), אין לה על מה להתלונן.

הערב אנחנו עוברים להילוך רביעי באופן רשמי, כשהבולים המרכזיים (בולים של ה-BCS) יחלו, ואף ישודרו. הלילה יש לנו את האורנג'-בול שיפגיש בין סינסינטי, אלופת הביג-איסט, לבין וירג'יניה טק, אלופת ה-ACC, בשידור ישיר בפוקס ספורטס (שלוש בלילה). בנוסף, ישודר היום המאבק המסקרן בין אלופת הפאק-10, דרום קליפורניה, לבין אלופת הביג-10 (פן סטייט) בשידור ישיר ב-ESPN בקרב בין שניים מהמאמנים הטובים באמריקה – פיט קרול מול ג'ו פטרנו. מומלץ. מומלץ. מומלץ. ואם אתם לא מאמינים לנו, תשאלו את ג.יפית. בברכת שנה טובה, ושתהיו לצ'ייסר ולא למפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully