וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי ואחרים היו לומדים לחיות כמונו"

יצחק סולומון

1.1.2009 / 14:50

שחקני בני סכנין ביקרו במחלקת הילדים בבית החולים פוריה, וחילקו מתנות לילדים יהודים וערבים: "זו דוגמא אמיתית לדו-קיום"

"זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענכם. הלוואי והיינו יכולים לעשות יותר", אמר קשר בני סכנין, חאלד חלאילה, לילדים יהודים וערבים, המאושפזים במחלקת ילדים בבית החולים פוריה, שם ביקרו היום שחקני הקבוצה.

הביקור התקיים במסגרת שתוף הפעולה של הקבוצה עם הקהילה. השחקנים הגיעו עמוסים בחבילות שכללו בין היתר כדורים וצעיפים של הקבוצה, ועוררו התרגשות רבה במחלקה. הקשר יחיאל צגאי הסתובב בין האחיות ושאל: "יש כאן ילדים אתיופים? אני רוצה להעניק להם שי". לאכזבתו לא היו שם ילדים אתיופים.

קפטן בני סכנין, מאיר כהן: "קבוצת הכדורגל בני סכנין היא דוגמה אמיתית לדו קיום. יהודים לצד ערבים, ישראלים עם זרים, כל אלה בקבוצה אחת, והלוואי ואחרים היו לומדים לחיות בשלום ובאחווה כמו שאנחנו עושים זאת בקבוצה".

לפני הכניסה למחלקה בירך מנהל בית החולים, ד"ר יעקב פרבשטיין את אנשי סכנין ואמר: "יש לנו משותף לבית החולים ולבני סכנין, וזה הדו קיום. זה צוות של יהודים וערבים שעובדים ביחד כמו שאצלכם משחקים יהודים וערבים".

דובר בני סכנין, מונדר חלאילה, העניק לו חולצה ממוסגרת של הקבוצה והזמין אותו להגיע ולצפות במשחק של סכנין. ד"ר מאג'ד גנאים, מנהל המחלקה האורתופדית בפוריה, שהתלווה לביקור, תושב סכנין, הזכיר כי "פעם לקחתי את ד"ר פרבשטיין לראות משחק של סכנין, והוא התעקש לרכוש כרטיס כניסה".

עדיין מחכים לבנאיני

בבני סכנין עדיין לא נרגעו מפרשת החלוץ עמנואל בנאיני, שלא הגיע גם היום, וככל הנראה סיים את דרכו בקבוצה. בסכנין האשימו את הפועל פתח תקוה באחריות. "כנראה שהם לא באמת רצו לשחרר אותו", אמרו.

במועדון הכחישו את הטענות לפיהן החלוץ עזב בגלל סדרת החינוך שעשה לו המאמן, אייל לחמן. "לאימון הראשון הוא הגיע עם האוטו של לחמן, אז איך אפשר להגיד שהיה נתק ביניהם", אמרו בסכנין. הדובר מונדר חלאילה: "סיכמנו את ההשאלה עם הפועל פתח תקוה, החתמנו את השחקן על חוזה ופעלנו על פי החוק. אנחנו לא מבינים מה השתבש, והעברנו את הנושא לטיפול היועץ המשפטי שלנו. אנחנו עדיין מאמינים ומקווים שהשחקן ישחק אצלנו". הדובר חלאילה שב והדגיש: "לעזיבתו של השחקן אין כל קשר למאמן אייל לחמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully