וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאיני: "בסכנין כולם מכסחים. לא נתנו לי אוכל"

1.1.2009 / 11:57

החלוץ פתח פה במהלך אימון הפועל פ"ת: "הרסו לי את הרגליים והשאירו אותי רעב. הפועל פ"ת זה הבית שלי". לירון זרקו הוצע, פ"ת סרבה

חלוץ הפועל פתח תקוה, עמנואל אוסיי בנאיני, פתח פה גדול על המועדון בו נבחן ביומיים האחרונים, בני סכנין. הדבר התרחש במהלך אימון הבוקר של הפועל פתח תקוה בקיסריה. "התנהגו אליי לא יפה שם", אמר החלוץ לחבריו והפתיע: "כל מה שיודעים בסכנין זה איך לכסח רגליים. כולם מכסחים שם, הרסו לי את הרגליים. הייתי רעב שם ולא נתנו לי מה לאכול. זה לא מועדון כדורגל. אני שמח פה ורוצה לחזור הביתה. הפועל פתח תקוה זה הבית שלי". השחקנים חיבקו את בניאני ואמרו לו: "יפה, עכשיו תישאר איתנו". בנאיני הגדיל לעשות כאשר סיפר לחבריו: "עשו לי שם תרגיל מסריח עם הדירה. נתנו לי דירה בכרמיאל. הרגשתי שם לבד, אין שם מה לעשות. לא ציפיתי ליחס כזה. לא אחזור לשם בחיים".

בפתח תקוה לא פוסלים אפשרות להשאילו לקבוצה אחרת. אין כרגע הצעות מליגת העל ואם תגיע הצעה מהלאומית היא תישקל לגופו של עניין. שחקן בקבוצה אמר: "היינו בהלם מהדברים שהוא הטיח בסכנין. ידענו שהם קבוצה לוחמת, אבל כשהוא הסביר כמה כאב לו הבנו ללבו. הוא נראה היום שמח מאי פעם".

כזכור, החלוץ חזר הבוקר לאימונים במחנה האימונים בקיסריה לאחר שהתגלו בעיות כספיות עם מעברו המתוכנן לבני סכנין. בניאני התאמן אמש (רביעי) בשורות בני סכנין, אבל החליט לעזוב את הקבוצה בטענה שהיחס כלפיו לא הוגן. גורם בסכנין אמר אתמול: "נכון שיש בעיות, אבל אנחנו מקווים שנוכל לפתור אותם. יתכן שכבר מחר השחקן יופיע לאימון פתח תקווה". הבעיות לא נפתרו, והוחלט שהחלוץ יחזור לשורות הפועל פתח תקווה. זלצר מסר הבוקר: "בניאני נשאר בשלב זה בקבוצה וכרגע איננו מחפשים זר חמישי".

חזרתו של בנאיני לאורווה ודבריו של זלצר מפחיתים את הסיכוי להנחית זר חמישי בפתח תקווה, וראוי לציין שהסיכויים לכך לא גבוהים מלכתחילה. המשא ומתן הלילי להחתמת הקשר הפרואני רינאלדו קרוסאדו לא הניב תוצאות והפער עדיין עומד על 100 אלף שקל. בלי קשר, אם בנאיני לא ישוחרר קרוסאדו לא יוכל לחתום. שחקן ההגנה של הפועל באר שבע, לירון זרקו, הוצע לקבוצה. הצוות המקצועי השיב כי כרגע אינו מעוניין בשחקן בעמדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully