וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולימפיאקוס תהיה בטוחה בת"א"

ניקולה וויצ'יץ' אמר לעיתון היווני "פרוטאת'ליטיס", כי אין לקבוצתו סיבה לדאוג: "במכבי יודעים איך לדאוג לביטחון הקבוצות שמגיעות". חזר גם לדבר על הפרידה ממכבי: "אני רוצה להאמין שזה היה רק עניין של כסף"

"אסור לאולימפיאקוס לנסות ולדחות את המשחק מול מכבי או להוציא אותו מישראל" – כך אומר ניקולה וויצ'יץ', בראיון שמתפרסם הבוקר בעיתון "פרוטאת'ליטיס" היווני. "אני בטוח במאה אחוז שהקבוצה תהיה בטוחה בתל אביב", הוסיף, "במכבי יודעים איך לארח את הקבוצות היריבות ולדאוג לביטחונן. השחקנים הוותיקים אצלנו יודעים שיהיה בסדר, הצעירים קצת חוששים. מאוד עצוב שאנשים בישראל הורגים אחד את השני, אבל כל מה שקורה שם לא קשור לספורט ואסור לנו לערב את עצמנו בסיפור הזה".

וויצ'יץ' מודע לחשיבות המשחק הקרוב. ניצחון בהיכל, ואולימפיאקוס סוגרת כמעט רשמית את המקום הראשון בבית א'; הפסד, במקביל לניצחון של מלאגה, יוריד את היוונים למקום השני. "לא הרבה קבוצות מנצחות בתל אביב. מאוד קשה לעשות את זה, אבל אנחנו מסוגלים לכך", משוכנע וויצ'יץ'. "אנחנו חייבים לקחת את המשחק הזה. בהיכל מכבי טובה הרבה יותר, הקהל נותן לה דחיפה עצומה, אך עבורי ועבור יותם (הלפרין) זה בעצם המגרש הביתי שלנו, לכן אני מאמין שיהיה בסדר. אני יודע שהקהל של מכבי יקבל אותנו גם הפעם במחיאות כפיים. במשחק הפרידה ממני באוקטובר הם שוב הוכיחו שהם אוהדים אותי ומכבדים את כל מה שעשיתי עבורם, ואני מאמין שכך גם יהיה במשחק הקרוב".

הקרואטי דיבר גם על נסיבות שחרורו ממכבי; כאשר נשאל כיצד קרה שלטענת הקבוצה שוחרר על רקע כספי, וחודשיים לאחר מכן שילמה מכבי כ-3.5 מיליון דולר לקרלוס ארויו, השיב וויצ'יץ' כי "אני מאוד רוצה להאמין שזה היה רק עניין של כסף ולא משהו אחר. אני עוד זוכר כמה קשה היה לי כשהייתי צריך לארוז את הבית שלי ולהמריא ליוון. הרי שש העונות הטובות בחיי היו בתל אביב. אבל אני לא רוצה להתלונן על מכבי. אני מכבד אותם. הרגשתי שם בבית. בשנתיים האחרונות קרו לי במכבי כל מיני דברים, שהפכו אותי לחזק יותר. היום אני מרגיש הרבה יותר טוב, אולי נמצא במצב הגופני הטוב ביותר שהייתי בו בשנים האחרונות, כי עבדתי קשה כל הקיץ. אני עוד אראה את זה העונה".

על ההחלטה לחתום באולימפיאקוס, מספר וויצ'יץ' בראיון, הוא לא מתחרט לרגע. "כשמכבי הודיעה לי שאני משוחרר היו דיבורים עם מספר קבוצות ברוסיה, אבל כשאולימפיאקוס נכנסה לתמונה זה נסגר מהר מאוד. אמרו לי שתיאו פפאלוקאס חוזר לקבוצה, וזה נתן לי עוד הרבה מוטיבציה להצטרף גם. רציתי מאוד לשחק עם תיאו, הוא שחקן מיוחד. ידעתי גם על המו"מ שהתקיים עם ג'וש צ'ילדרס וגם זה הלהיב אותי. עשיתי את הבחירה הנכונה הקיץ. יש לי הרבה רצון להפוך את אולימפיאקוס לקבוצה שזוכה בתארים. תמיד זה היה מועדון גדול, אבל בשנים האחרונות הקבוצה לא זכתה בשום תואר ואנחנו רוצים לשנות את זה העונה".

לקראת סיום נשאל וויצ'יץ' מה היה מבקש מסנטה קלאוס לרגל חג המולד והשנה החדשה. "אני לא צריך ממנו שום דבר", השיב. "יש לי משפחה אוהבת, חברים נהדרים, אני נמצא במקום טוב. בסך הכל אני מאושר. כל מה שסנטה אמור היה לתת לי, הייתי מבקש ממנו שיעביר לאנשים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully