וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: זנדברג עלול להזדקק לניתוח

דור בלך

1.1.2009 / 14:23

בבית"ר ירושלים חוששים מהיעדרות ארוכה של הקשר. התקרבות בין בית"ר לקלן במו"מ על בואטנג, שטוען: "בינואר אהיה שחקן קלן"

קשר בית"ר ירושלים מיכאל זנדברג, שנפצע בברכו במהלך המשחק מול מכבי חיפה, עדיין סובל מכאבים ולא התאמן היום (חמישי) עם הקבוצה ויעבור בדיקות בימים הקרובים. בבית"ר חוששים שהקשר יזדקק לניתוח, מה שיגרום להיעדרות ממושכת, וכן לא יאפשר לקבוצה למכור את השחקן בחלון ההעברות הנוכחי. זנדברג בכל מקרה לא ישחק בשבת הבאה מול בני יהודה לאחר שצבר חמישה צהובים.

גם טוטו תמוז, המחלים מניתוח בברכו, ערך היום אימון ריצה ואימון בחדר הכושר בלבד, וההערכה היא שישוב לאימונים מלאים רק לאחר המשחק מול קרית שמונה. עמית בן שושן החולה לא התאמן, אך צפוי לשוב לאימונים כבר מחר. כריסטיאן אלברז, שאמור היה לנחות מחר בארץ, קיבל אישור מהקבוצה לדחות את חזרתו לארץ ויצטרף לבית"ר רק ביום שלישי. המגן עובר בצ'ילה סדרת טיפולים בבטן התחתונה, אזור ממנו סובל מכאבים עוד ממחנה האימונים שקיימה הקבוצה בקיץ בהולנד, ויצטרך ככל הנראה לעבור ניתוח במקום בסיום העונה. משה אוחיון יסיים היום את קורס נהגי המלגזות בפיקוד העורף, אותו עורך במסגרת שירות המילואים שלו, וישוב מחר לאימוני הקבוצה.

בואטנג על מזוודות

דיווחי התקשורת הגרמנים מדברים על כך שפ.צ קלן הצליחה להגיע להסכם עם דרק בואטנג, והוא צפוי לעבור לשורותיה במהלך חודש ינואר. נראה ששני המועדונים הצליחו להתפשר ביניהם.

"קיבלנו פקס מבית"ר ונראה שאנו יכולים להגיע להסכם", אמר הג'נרל מנג'ר של קלן, מיכאל מאייר ל"בילד" הגרמני. "זה עדיין לא סגור ב-100 אחוזים, אבל זה מתחיל לנוע. ההצעה שלהם קרובה יותר למה שהצענו. המטרה שלנו היא לצרף את בואטנג לפני שנחל את מחנה האימון בבלק". הגנאי להוט לעבור לקלן, ואמר לתקשורת הגרמנית: "אני יושב על מזוודות, לי זה ברור שאהיה בינואר שחקן קלן".

בית"ר כבר סיכמה לפני מספר שבועות על מכירתו של בואטנג לקלן בסכום של כ-300 אלף יורו, אלא שהגרמנים חזרו בהם והסכימו לשלם רק כ-100 אלף יורו. מנכ"ל הקבוצה, מיכאל מאייר, אף יצא לתקשורת והודיע שהפערים תהומיים והעריך שבואטנג יגיע רק בקיץ, כשחקן חופשי. המועדונים חזרו למו"מ בימים האחרונים וקרובים להגיע לעמק השווה כשמחיר העברה יעמוד על כ-200 אלף יורו. בבית"ר אף הגיעו עם בואטנג להסכם על עזיבתו וניסחו כתב ויתור בו השחקן מבטיח כי לא ידרוש בעתיד סכומים נוספים מהקבוצה. בואטנג עצמו לא חתם על כתב הוויתור עדיין, ותירץ זאת בכך שאין ברשותו פקס בגאנה. מחר ינחת השחקן בארץ, ובבירה מקווים שיסדיר את ענייניו ויצא לגרמניה כבר בתחילת השבוע הבא.

מכירתו של בואטנג תפנה כמיליון דולר בתקציבה של בית"ר, שכמחצית מהסכום יופנה לרכש. סקאוט המועדון איתן מזרחי ימריא בימים הקרובים למסע סקאוטינג בדרום אמריקה, כשעל הכוונת שלו כבר מספר חלוצים וקשרים התקפיים. מזרחי כבר איתר מבעוד מועד מספר חלוצים שהרשימו את הצוות המקצועי, כשהבולט שבהם עלותו מסתכמת בכ-350 אלף דולרים עד לסיום העונה. בדאבליסטית לא סגרו את הגולל גם על השוק המקומי, כשפרט למקרייב ויבוריאן שמועמדים לקבוצה, בית"ר תנסה גם לקלוט את רודי חדד אם ישתחרר ממכבי ת"א, או כחלק מעסקת חילופי שחקנים.

עדכון ראשון: 9:51
עדכון אחרון: 14:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully