וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: עמנואל בניאני לא הופיע לאימונים

יצחק סולומון

31.12.2008 / 17:50

חלוץ הרכש מהפועל פתח תקוה נעדר במפתיע משני אימוני הקבוצה. "הוא דווקא השתלב מצוין", אמרו חבריו. מאמן הכושר התבקש לעזוב

"אייל רוצה לצידו מישהו משלו, מישהו שהוא בוטח ומאמין בו", הסביר היום (רביעי) גורם בסכנין את ההחלטה להפסיק את עבודתו של מאמן הכושר, יניב מרגוליס. מרגוליס זכה להערכה רבה בתקופת פרדי דוד, והיה עימו ביחסים טובים, ויש הטוענים כי זו אחת הסיבות להפסקת עבודתו. על פי גורמים בסכנין, "זו הייתה שאלה של זמן בלבד עד שאייל ויניב ייפרדו. יש ביניהם משקעים מהעבר".

דובר בני סכנין, מונדר חלאילה, מסביר כי "יניב מרגוליס נמצא בשלב זה בחופשת מחלה. היושב ראש, חסאן אבו סאלח, יציע לו לעבוד במחלקת הנוער של המועדון". הדובר חלאילה אומר כי ההחלטה היא "על פי השקפת עולמו המקצועית של המאמן". מאמן הנוער, עודד קוטר, שעבד בעונה שעברה בנצרת עילית והעונה בקריית אתא, יעבוד לצידו של לחמן.

היום קיימה סכנין אימון בוקר ומחר (חמישי) תבקר הקבוצה בבית החולים "פוריה" בטבריה. לאחר הביקור תקיים הקבוצה משחק אימון מול מכבי כפר כנא מהליגה הארצית. לאחר המשחק תצא הקבוצה במרוכז לבית מלון בטבריה, וביום שישי ייצאו לבוקר של גיבוש ושחרור שרירים בחמת גדר. ביום שישי יחזור היו"ר אבו סאלח מחופשה פרטית ברומניה.

סכנין מתעניינת בקפטן של עירוני חדרה מליגה א', ואסים אגבריה, המשחק כבלם בקבוצתו. הקבוצה גברה הערב במשחק אימון על בני ג'דידה מתחתית הליגה הארצית 1:2. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ושחקנים בקבוצה תירצו זאת בעייפות הרבה בגלל אימון הבוקר. את השערים לסכנין כבשו יחיאל צגאי ושחקן נוער. החלוץ הפצוע אובודו אוקוצ'ה לא שותף.

בניאני נעדר מהאימון, החברים לא יודעים למה

הזר של בני סכנין, עמנואל בניאני, שהגיע מהפועל פתח תקווה, לא הופיע היום לשני האימונים שקיימה הקבוצה. שחקנים בקבוצה הופתעו שלא הגיע, אך לא ידעו לנקוב בתקרית זו או אחרת אשר הביאה לפיצוץ בינו לבין הקבוצה. "הוא דווקא השתלב מצוין, הפך לאחד מהחבר'ה", אמרו.

אחד השחקנים אמר הערב: "אייל לחמן שיגע אותו אתמול באימון. עצר שוב ושוב את ההתקפות, הסביר לו הרבה פעמים כמו ילד קטן, כנראה שהוא נפגע מזה. זה לא שהיה תאקל ביניהם, אייל אפילו לא צעק עליו, אבל ראו שהוא לא אהב את ההסברים של לחמן".

אותו שחקן הוסיף ואמר: "מדובר בשחקן מקצוען, זר, וכנראה שהוא לא אהב את הדרך בה לחמן ניסה להסביר לו דברים טקטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully