וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירו בלו? הוא חד, הוא מסוכן, הוא מבקיע"

יצחק סולומון

31.12.2008 / 17:26

ירו בלו חזר לפעילות רגילה בקריית שמונה, שם מתלהבים לנוכח יכולתו במחנה האימונים באילות. שביעות רצון מהנבחנים סבסקו וארוגאלו

מאמן עירוני קריית שמונה, אלי כהן, יכול להיות רגוע: החלוץ הניגרי, ירו בלו, מוכיח במחנה האימונים שמקיימת הקבוצה באילות כי הוא כשיר לחלוטין, ויעמוד לרשותו עם חידוש משחקי ליגת העל. "הוא חד, הוא מסוכן, הוא מבקיע", מתלהבים בקריה. בלו חוזר לפעילות רגילה לאחר חצי שנה ארוכה של החלמה, בעקבות פציעה קשה במשחק אימון, לאחר תיקול עם השוער דני עמוס.

ערב היציאה למחנה באילות, אמר המאמן כהן במפורש כי המחנה יהיה ההזדמנות האחרונה של בלו, כדי להוכיח כי החלים מהפציעה הקשה. כהן רוצה להימלט מהתחתית ולשם כך הוא זקוק למכסת זרים מלאה שתעמוד לרשותו.

בקריית שמונה מעודדים גם מיכולתם של שני הנבחנים, המגן היהודי מארגנטינה, פקונדו ארוגאלו, והקשר הזר מפרו, מיגל סבסקו. הנטייה כרגע היא להחתים את השניים, מה שיוסיף לעומק של הסגל של אלי כהן. קריית שמונה לא תקיים כל הנראה משחק אימון במהלך המחנה, למרות שבאותו מקום נמצאת גם מכבי פתח תקווה.

היום (רביעי) המשיך אלי כהן בשגרת שני אימונים ביום. הבעלים, איזי שירצקי, הצטרף לשחקנים במחנה, ובערב ייצא איתם לערב גיבוש באחד הפאבים באילת. ביום שישי בבוקר תמריא הקבוצה חזרה לצפון, וביום שני תארח את בני סכנין, במסגרת רבע גמר גביע הטוטו.

"יש לנו מקום לעוד זר ונביא. לאלי כהן יש כמה שמות בקנה.הוא בודק, יושב בלילות ורואה קלטות ויחליט מה הוא רוצה", אמר הערב (רביעי) הבעלים של עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי, לרדיו קול רגע בגליל.

על מחנה האימונים באילות אמר שירצקי: "הקבוצה מתאמנת ויש אווירה טובה, אבל אני מעדיף אווירה טובה אחרי משחקים ולא אחרי אימונים. הבאנו חיזוק טוב, יש עוד הרבה עבודה כי אימונים ומשחקים זה משהו אחר. ירו בלו חוזר לעצמו, ירו הוא שחקן חשוב מאוד. הוא הפתיע את כולם. הוא עבד קשה בחצי השנה האחרונה עם המון מוטיבציה וכוח רצון ועושה רושם שהוא בריא. פול קסאני הגיע, אני מקווה שהשבוע יגיע השחרור שלו, זה בחור שידענו מה אנחנו מביאים כי הוא כבר היה פה. אפשר לומר שבנושא קסאני הלכנו על בטוח. עורכי הדין שלנו אמרו שהשבוע נקבל את השחרור שלו, ובגלל זה הבאנו אותו".

שירצקי חזר והדגיש כי "אף ישראלי לא ישוחרר", בעקבות ההתעניינות מצד קבוצות בליגה הלאומית בשוער המשנה יוסי בצלאל, והאיתותים שקיבלו לגבי החלוץ יובל אבידור. על המצב בדרום אמר שירצקי: "זה המצב, לא נעים, אבל אין ברירה. נקווה שזו הפעם האחרונה שיורים על התושבים גראדים וקסאמים. אם יהיו קבוצות שירצו לבוא לצפון להתארח, אני מוכן מחר לקחת אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully