וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי גביע הטוטו יתקיימו כסדרם

31.12.2008 / 17:14

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נפגש עם המשטרה ואישר את משחקי רבע הגמר של המפעל בשבוע הבא. מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה החליפו ביתיות

יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון שוחח היום (רביעי) עם ראש אגף המבצעים של המשטרה, ניצב בנצי סאו, והשניים הגיעו לסיכום באשר לקיום משחקי גביע הטוטו בשתי הליגות הבכירות בשבוע הבא.

המשטרה הודיעה כי תשלח כח אדם לכל המשחקים. באשר למפגשים המיועדים להתקיים באיזורים שבטווח 40 ק"מ מעזה, בהתאחדות יעשו מאמצים למצוא פיתרון אחר, כגון החלפת ביתיות.

מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה כבר פעלו בנושא. שני המועדונים סיכמו ביניהם על החלפת הביתיות לקראת רבע גמר גביע הטוטו. המשחק הראשון, ביום רביעי הבא, יתקיים בנתניה והגומלין באשדוד.

אבי לוזון אמר לאתר ההתאחדות: "אנו עושים הכל כדי להמשיך ולקיים את הכדורגל שהוא הספורט הפופולארי במדינה כסדרו. בימים אלה, ימים של מלחמה, הספורט מהווה מפלט של כמה שעות מהמציאות. אנו בהתאחדות נמשיך לעזור לקבוצות הדרומיות".

ההתאחדות קיימה קייטנה לילדי הדרום

היום יצאה לדרך הקייטנה שמארגנת ההתאחדות לכדורגל לילדי קבוצות הכדורגל בדרום עם טורניר כדורגל במכון וינגייט בהשתתפות משה סיני, עוזר מאמן הנבחרת הלאומית, מוטי איוניר, מאמן הנבחרת הצעירה וטל בנין, מאמן נבחרת הנערים.

המאמנים, שנרתמו לקיטנה, שפטו והדריכו את הילדים בטורניר קט-רגל שלאחריו חזרו הילדים לשפיים. סיני אמר לאתר ההתאחדות: "תמיד כיף להיות עם הילדים ולעזור למרות שהסיטואציה לא הכי נוחה. ההתאחדות ארגנה את הקייטנה עבור הילדים במקום בטוח, כדי לתת להם קצת שקט ממאורעות הימים האחרונים".

מוטי איוניר: "מה שחשוב יותר מכל מבחינתנו זה מה שאנחנו מעניקים לילדים. אין ספק שיוזמת ההתאחדות להעניק כמה רגעי אושר ונחת לילדים היא מבורכת, ואנחנו שמחים שאנחנו יכולים להיות חלק מזה". טל בנין: "למרות שהזמן שלנו עם הילדים קצר, היה חשוב מבחינתנו להפיג את מחשבות היום ולהעניק קצת הנאה ושמחה לילדים שעוברים חוויות לא נעימות".

כמאה ילדים בני 13-15 המשחקים בקבוצות הילדים והנערים של אשדוד, אשקלון, נתיבות ושער הנגב, שהגיעו לקייטנה, ייהנו מחר מבילוי באולם הבאולינג בנתניה (09.30), והחל משעות הצהריים ישתתפו שחקני הנבחרת הלאומית של ישראל, יחד עם כוכבי "ארץ נהדרת" ושלישיית "מה קשור", בטורניר פלייסטיישן חגיגי - "פיפ"א 2009" בשפיים בו יחולקו לילדים משחקים וחולצות.

אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, סיכם את פעילות היום הראשון: "אנחנו עוברים הרבה דברים בכדורגל, אבל דברים מסוג אלה שעשינו פה היום, מעניקים הכי הרבה הנאה. אנחנו שמחים מאוד ליזום את הפעילות הזו ולראות את האושר שהיא מעניקה לילדים". הלינה במלון שפיים, הארוחות וההסעות ימומנו במלואם על ידי ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully