וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימיוני: "המצב הזה הוא לא מה שיגרום לי לעזוב"

קרן שמש

31.12.2008 / 14:34

הזר הברזילאי של באר שבע, שמשחק כבר עונה וחצי בקבוצה, לא חושש מהמצב. אבי לוזון, שהגיע לאימון: "ננסה לשדר עסקים כרגיל

הפועל באר שבע מתאמנת בשעות אלה במתקן האימונים של רמת גן, זאת לאחר שאמש והיום בבוקר נפלו שם טילים.

המגן אביתר אילוז, תושב העיר, אמר לוואלה! ספורט: "התחושה מאתמול בלילה מאוד מבהילה. זה בא משום מקום. לא היינו מוכנים לזה. היתה בהלה מצד המשפחה. אתמול האזעקה תפסה אותנו לא מוכנים. זה לא נעים, במיוחד כשיש ילדים קטנים. במצב שנוצר אין לנו הרבה ברירות, אנחנו צריכים להתאמן למרות שהראש עם המשפחה בבאר שבע. אנחנו מקצוענים וזה מה שאנחנו נדרשים לעשות. אנחנו מתעדכנים כל הזמן מה קורה בבית". על הלחץ של הזרים אמר: "יש לחץ אצל הזרים. הם לא מבינים. אנחנו מנסים להסביר, לעודד, אבל זה משהו חדש גם לנו. ג'סטין (זולו) ואיגור (קוסטרוב) לחוצים, אבל אנחנו לוקחים אותם תחת חסותנו. המועדון דואג לנו. אני לא מבין איך שדרות חיה עם זה שנים. זה מאוד קשה". לגבי האפשרות שהליגה תידחה: "אם המצב ימשיך אולי צריך לדחות את הליגה. אם לא נשחק בבית יהיה טעם מר. העיר באר שבע רוצה לראות אותנו מצליחים. אני לא יודע אם המצב ישפיע על היכולת שלנו, אבל חשוב לנו לשחק בבית".

לאנדרו סימיוני, ברזילאי שמשפחתו נמצאת בארץ, אמר לגבי המצב: "המשפחה קצת רגישה ומפוחדת, אבל נשארת איתנו בבאר שבע. אתמול לא שמעתי את הטילים, אבל שמעתי את האזעקה. ניסינו להיות רגועים אבל הילדים פחדו. הילדה הקטנה שלי בכתה. אנחנו מנסים להירגע. אני לא מפחד. המצב הזה הוא לא מה שיגרום לי לעזוב. אנחנו צריכים להמשיך בחיים שלנו. עכשיו אנחנו עושים את העבודה שלנו ומקווים שיהיה טוב".

השוער אסי רחמים אמר לוואלה! ספורט: "התחושה היא לא קלה. יש לי משפחה וילדים. אתמול היה מפחיד וגם היום. עזבתי בבוקר אחרי מטח כבד. לא היה קל לעזוב את הילדים, אבל נצטרך להתרגל לזה בימים הקרובים. בבית הספר של הבן שלי נפל הבוקר טיל. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו שם ילדים, למרות שבכל מקרה לא הייתי שולח לשם את הילד שלי. מזל שלא היה שם אף אחד. לא קל להתאמן מחוץ לבית, אבל זו החלטה של ההנהלה ואני מכבד אותה".

אלונה ברקת, הבעלים, הגיעה לאימון ושוחחה עם השחקנים הזרים על מנת להרגיע אותם: "אלה 24 שעות לא קלות. יש לי הורים שגרים באשקלון. שוחחתי עם הזרים שלנו והם בסדר. האמת היא שאני מופתעת לטובה, אולי זה בגלל שהם צעירים. הם קיבלו הדרכה ויודעים שאנחנו שם בשבילם. לג'סטין ואיגור אין ממ"ד, אז הם ישנו כמה ימים בתל אביב עד שנארגן להם מקום.

לגבי העובדה שהם מתאמנים ברמת גן, אמרה ברקת: "נכון שזה לא נוח אבל אנחנו קשובים להוראות פיקוד העורף ופועלים בהתאם לסיטואציה". לגבי האם יש מקום לדחיית הליגה אמרה: "צריך לראות איך הדברים יתפתחו. כרגע מוקדם לדבר על זה".

אבי לוזון ,שהגיע לבקר במתחם, הצהיר: "ההתאחדות לכדורגל שמחה לתת מה שהיא יכולה למען הקבוצות. אנחנו נעזור לכל קבוצה שתצטרך, למרות שאנחנו לא שמחים על הנסיבות". על דחייה אפשרית, אמר לוזון: "אנחנו לא חושבים כל כך קדימה. צריך לראות מה יתפתח בעוד שבוע. עשרה ימים זה המון זמן במדינה שלנו. יכול להיות שאין חשק לספורט ולכדורגל במצב הזה, אבל אנחנו נצטרך לנסות ולשדר עסקים כרגיל. ההתאחדות תעמיד את כל שתוכל עבור כל הקבוצות שיצטרכו עזרה" סיכם יו"ר ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully