וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: זוכרים את האלאמו

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

31.12.2008 / 10:50

רגע לפני הארוחות העיקריות, קטפה מיזורי את האלאמו בול עם ניצחון 23:30 על נורת'ווסטרן. ראטגרס עברה את צפון קרוליינה סטייט

השבוע השני של הבולים נפתח גם הוא בסערה, עם מספר משחקים מותחים וקרבות באוויר וביבשה, כשהבולים המרכזיים של ה-BCS בפתח. אך לפני שאנחנו מגיעים לבולים הללו, יש לנו סיכום קצר לעשות לגבי מה שהיה עד עכשיו, כשגם כאן מילת המפתח היא מוטיבציה. למה אנחנו מתכוונים? ובכן, אורגון פתחה את העונה בצורה לא כל כך טובה, עם הפסד ביתי לבויזי סטייט, אבל צברה מומנטום לאורך העונה, והגיעה לבול כשהיא במוטיבציה גבוהה להראות לליגה שהיא לא רחוקה מההתקפה הורסטילית של העונה הקודמת, אל מול קבוצה מאוכזבת של הקאובויז מאוקלהומה סטייט, שהתפרקה ברגעי השיא שלה העונה. אותו הדבר ניתן היה לראות גם במקרה של מיזורי, שנאנסה בידי אוקלהומה בגמר הביג-12 (בשנה השנייה ברציפות), והגיעה חסרת רצון למשחק מול נורת'ווסטרן המפתיעה. אך בעוד שלמיזו יש אחד – ג'רמי מקלין, לאוקלהומה סטייט יש את דז בריאנט – והוא נפצע. תוסיפו משחקים לא ממש טובים של הק"בים של שתי הקבוצות הללו, ותבינו למה קרה מה שקרה. אז מה קרה?

מותר להיות רע ולנצח

אינדיפנדנס בול: צפון אילינוי – לואיזיאנה טק 17:10

משחק זוועתי של צ'נדלר הארניש, הק"ב של ההאסקיס מאילינוי, שסיים עם 20 מ-40 ל-186, סקור וצמד איבודים, נתן את האות לחגיגות של הבולדוגס מלואיזיאנה, בניצוחו של וולדן בראון, יליד שרוופורט (שם התקיים המשחק), שהיה דומיננטי בעצירת התקפות ההאסקיס, עצר מהלכים קריטיים וחטף כדור של הארניש. החזרת קיק-אוף של פיליפ ליבאס וריצה לסקור של דניאל פורטר היו יותר מדי בשביל ההתקפה המוגבלת של ההאסקיס.


פאפאג'ונס.קום בול: ראטגרס – צפון קרוליינה סטייט 23:29

הסקארלט-נייטס של ראטגרס ניצחו רק משחק אחד בששת משחקיהם הראשונים, אבל מאז הם היו בלתי ניתנים לעצירה. בליג'יון פילד, בבירמינגהם, אלבמה, הם הצליחו לחזור מפיגור של 11 נקודות במחצית השנייה ולנצח את הוולף-פאק של צפון קרוליינה סטייט, שעשתה חיים קשים להרבה קבוצות העונה. מייק טיל היה פנטסטי עם 22 מ-37 ל-319 יארד, צמד ואיבוד, ושש תפיסות ל-119 יארד וסקור של קני בריט, בנוסף ל-11 נקודות של הבועט סאן סאן טה, השלימו את המהפך. זה, והעובדה שהגנת הנייטס עצרה את הוולף-פאק על פחות ממאה יארד בריצה, וחטפה שלושה כדורים מהק"בים שלהם, לעומת שני ט"ד בלבד שהם שמו באוויר.


אלאמו בול: מיזורי – נורת'ווסטרן 23:30 (הארכה)

זה היה כנראה משחקו הגרוע ביותר של צ'ייס דניאל – אחד המועמדים להייזמן, להזכירכם – בקריירה. כמה גרוע? 27 מ-44 ל-200 יארד, צמד ושלושה איבודים גרוע. למזלו, יש לו בקבוצה אחד בשם ג'רמי מקלין, שהחזיר פאנט ל-75 יארד והשווה את המשחק במחצית, שנתן חיים בהתקפה המקרטעת של הטייגרס, שנכנעה שוב ושוב להגנה של הויילדקאטס. מקלין סיים עם 187 טוטאל יארדים ושני ט"ד, והטייגרס ניצלו מהפסד נוסף. אצל הויילדקאטס, באצ'ר סיים עם 27 מ-43 ל304, שלושה ט"ד ואיבוד, סאטון רץ ל-114 יארד ב-29 נשיאות ו-וורד תפס 7 ל-101 יארד וט"ד.


הומניטריין בול: מרילנד – נבדה 35:42

הסיפור מאחורי השוט-אאוט בבויזי היה שדארל סקוט, הרץ של הצבים, נתפס ביחד עם עוד שישה שחקנים לאחר שעת כיבוי האורות שלהם, והמאמן ראלף פריג'ן רצה לשלוח אותם בחזרה הביתה. במקום זה הוא ספסל את סקוט במשך יותר ממחצית שלמה. סקוט עלה למשחק עם טירוף בעיניים, והספיק ברבע וקצת לקחת את הכדור 14 פעם ל-174 יארד ושני ריקודים (שניהם ברבע הרביעי). טרנר מסר ל-198 יארד ב-13 מ-27, צמד ואיבוד, והצבים הצליחו לנצח על המגרש הכחול את נבדה, להם 24 מ-47 ל-370 יארד, טריו וצמד, ועוד 9 נשיאות ל-15 וריקוד של קפרניק לא הספיקו.


טקסס בול: רייס – ווסטרן מישיגן 14:38

המשחק הזה היה גמור כבר במחצית, כשרייס שעטה לה עם 0:24, שהפך ליתרון 0:31 בסוף השלישי. צ'ייס קלמנט, הק"ב של הינשופים, סיים עם משחק ענק של 30 מ-44 ל-307 יארד ושלושה כיבודים באנד-זון, והוסיף עוד 12 נשיאות ל-72 יארד וכיבוש על הקרקע, ומול תצוגת הנפל של הילר (19 מ-42 ל-198 יארד, צמד וצמד) זה נראה כמו שילדה בת חמש תנסה להתחמק מאונס של הענק הירוק. כן, אנחנו יודעים - תמונה מזעזעת נחקקה לכם עכשיו בראש. שתו משהו, זה יעבור לכם.

זים ברווזים הביאו גביע

הולידיי בול: אורגון – אוקלהומה סטייט 31:42

בשנה שעברה ההולידיי בול אירח משחק אטרקטיבי בין טקסס לאריזונה סטייט, שהתאפיין, פרט לשחיטה של טקסס את הסאן דבילז, בנגיעה המפורסמת בכדור של הבן של מאק בראון. השנה, קוואלקום סטדיום בסן דייגו הבטיח מפגש אטרקטיבי לא פחות, בין שתיים מההתקפות הפוריות ביותר בליגה, כשאחת מהן (אורגון) הצליחה יותר בחלק השני של העונה, והשנייה (אוקלהומה סטייט) דווקא בחלק הראשון. על הקווים – שני מאמנים שעונים לשם מייק (בלוטי אצל אורגון, גאנדי אצל אוקלהומה), ולשניהם עתיד מבטיח בליגה, ולשניהם אף שני ק"בים מצויינים – זאק רובינסון (ג'וניור, אוקלהומה סטייט) וג'רמיה מסולי (סופמור, אורגון). אתמול, היו אלו הברווזים שהצליחו לסיים בפוטו-פיניש שכלל חמישה שינויי הובלה במחצית השנייה, בעיקר בזכות 3 ט"ד של מסולי, שרץ חופשי על הגנת הבוקרים. מסולי סיים עם 18 מ-32 ל-258 יארדים, ט"ד ואיבוד באוויר, והוסיף 16 נשיאות ל-106 יארדים ושלושה ריקודים על הקרקע. ג'ונסון עזר לו עם 12 נשיאות ל-119 יארד וסקור, סקוט הוסיף 8 תפיסות ל-125 יארדים. בלאונט (7 נשיאות ל-74) ו-וויליאמס (3 תפיסות ל-52) עשו את ההבדל שנתן את הניצחון לברווזים בסיום הרבע האחרון. אצל הבוקרים, רובינסון היה חלש יחסית, כשסיים עם 27 מ-50 ל-329 יארד, ט"ד וצמד איבודים, והוסיף 16 נשיאות ל-54 יארד וט"ד קרקעי, האנטר הוסיף צמד על הקרקע, ודז בריאנט, שתפס 13 כדורים ל-167 יארד וכיבוש, נפצע במחצית וחזר פצוע למשחק, מה שהגביל מאוד את ההתקפה האווירית של אוקלהומה סטייט – מה שהכריע, בסופו של דבר, את המשחק.

זהו הסיקור להיום, כשהערב אנחנו מעבירים להילוך גבוה יותר, עם משחקים של שלוש מדורגות – לואיזיאנה סטייט תפגוש את ג'ורג'יה טק בצ'יק-פילה בול במשחק המרכזי של הערב (שידור ישיר, 2:30, ESPN), שאר המשחקים לא ישודרו, אז כרגיל נוכל רק להמליץ לכם למצוא לינק איכותי באינטרנט, כדי שלא תפספסו את בוסטון קולג' מול ואנדרבילט (מיוזיק סיטי בול), מינסוטה מול קנזס (אינסייט בול), יוסטון מול חיל האוויר (ארמד פורסס בול) ופיטסבורג מול אורגון סטייט בקרב החפירות של הסאן בול.

זהו, מחר כבר ניכנס להילוך שלישי, כשהבולים המרכזיים ישוחקו, אבל עוד חזון למועד. ואם כבר בחזון עסקינן, אז בהצלחה הערב לבודדים שבינינו, ושתהיה לכולנו שנה טובה ומבורכת, ובעיקר – שתוייה. בדיוק כמו שתומר אוהב אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully