וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל בנאיני חזר להפועל פ"ת

1.1.2009 / 0:15

אחרי שהתגלו בעיות כספיות במעברו המתוכנן של החלוץ לסכנין, הוא חזר לקבוצתו של מחפוד, ועקב כך פוחתים הסיכויים להנחתת זר חמישי

החלוץ עמנואל בנאיני חזר להפועל פתח תקווה, זאת לאחר שהתגלו בעיות כספיות עם מעברו המתוכנן לבני סכנין. בנאיני התאמן אמש (רביעי) בשורות בני סכנין, אבל החליט לעזוב את הקבוצה בטענה שהיחס כלפיו לא הוגן. גורם בסכנין אמר אתמול: "נכון שיש בעיות, אבל אנחנו מקווים שנוכל לפתור אותם. יתכן שכבר מחר השחקן יופיע לאימון פתח תקווה". הבעיות לא נפתרו, והוחלט שהחלוץ יחזור לשורות הפועל פתח תקווה.

חזרתו של בנאיני לאורווה מפחיתה את הסיכוי להנחית זר חמישי בפתח תקווה, וראוי לציין שהסיכויים לכך לא גבוהים מלכתחילה. המשא ומתן הלילי להחתמת הקשר הפרואני רינאלדו קרוסאדו לא הניב תוצאות, אבל בהפועל פתח תקוה מאמינים שהפער ניתן לגישור. כרגע עומד הפער על 100 אלף שקל, כאשר השחקן דורש חוזה לעונה וחצי. פתח תקוה הציעה לשחקן 80 אלף דולר לחמישה חודשים עם אופציה לעונה נוספת. בקבוצה אמרו הבוקר: "זה הרבה כסף, נראה מה עושים". קרוסאדו, לו עשר הופעות בנבחרת הלאומית, שיחק עד לפני שבועיים בקבוצת ספורטינג קריסטל בפרו. היום צפוי סוכנו, בנדי ארויו, לשוחח עם המנכ"ל אפי צפריר והבעלים רונן אלעד.

הקשר ג'וניור ויסה חזר לאימונים מלאים. המגן שוקי נגר עדיין מועמד למכבי הרצליה ובקבוצה המליצו לו לעזוב. נגר עצמו מעוניין להישאר ולא לשחק בליגה השנייה, אך במועדון בונים על שגיב כהן לתפקיד הזה. אם עידן סרור יגיע, גם הוא יבוא בחשבון לתפקיד המגן השמאלי. המנהל המקצועי זאב זלצר הודיע לשחקנים כי בקרוב תגיע למחנה האימונים בקיסריה יועצת תקשורת שתסייע להם להתמודד עם כלי התקשורת. במועדון אמרו היום: "ההתמודדות של השחקנים מחוץ למגרש חשובה לא פחות מההתמודדות על המגרש עצמו".

עדכון ראשון: 08:00, 31/12/08
עדכון אחרון: 09:15, 01/01/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully