וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אוי ואבוי לכם אם אתעסק כאן עם משמעת"

31.12.2008 / 10:02

מאמן מכבי פ"ת לשחקנים: "לא מתעסק עם בעיות התנהגות". לוזון צפוי לאשר לשחקנים לצאת מהמלון. חברים לקבוצה: "לירן כהן חזר לחייך"

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, כינס ביממה האחרונה את שחקני הקבוצה, שמקיימת מחנה אימונים בקיבוץ אילות, ושלח להם מסר שהפריע לו. "אוי ואבוי לכם אם אתעסק כאן עם משמעת", אמר המאמן, שמודע למספר עימותים שהתרחשו העונה בקבוצה. "אני לא מתעסק עם בעיות התנהגות. לכו לישון בזמן. לא יהיו בעיות". השחקנים לא קיבלו תדריך לגבי שעת כיבוי אורות, אבל הצטוו לנוח בחדרים לאחר ארוחת הערב. בפתח תקוה מנסים להתרגל לרמת האימונים של המאמן שדורשת מאמץ רב. שחקנים אמרו על כך: "האימונים ברמה גבוהה מאוד. צריך להתרגל לקצב".

שחקני הקבוצה ביקשו מההנהלה לצאת מהמלון בו הם שוהים. "משעמם פה, רוצים קצת חופש", הסבירו השחקנים. המנהל איציק לוזון צפוי לאשר להם היום לצאת לבילוי באילת, עם שעת חזרה מוסכמת מראש. כך או כך, לוי לא מוותר לשחקנים ומתכוון לערוך היום שני אימוני כושר עם תוכנית להגברת הקצב.

החלוץ רוביל סרסור, שלא התאמן אתמול בערב בגלל מתיחה, שוב הבהיר שהוא מעוניין לעזוב לבני סכנין. רוני לוי לא משחרר בשלב זה אף אחד מהשחקנים. בקבוצה מעידים על שיפור במצב רוחו של הקשר לירן כהן, שקיבל מסרים מהמאמן כי הוא בונה עליו לאחר הפגרה: "הוא חזר לחייך, חזר להיות לירן של פעם", אמרו.

החלוץ ליאור אסולין עדיין לא ערך אימון מלא מאז תחילת המחנה אבל במועדון מעריכים שיהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה. גם החלוץ רותם שמול, שלא שוחרר לבסוף, לא מתאמן בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully