וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מנהלת מו"מ עם זקס מקורינתיאנס

דור בלך

30.12.2008 / 21:45

באלופה מאמינים כי החלוץ היהודי המבטיח בן ה-16, יוכל להשתלב כבר בעונה הבאה בשורות הקבוצה הבוגרת ולאחר מכן יימכר לאירופה

בית"ר ירושלים ממשיכה לחשוב קדימה ונמצאת במשא ומתן עם חלוץ קבוצת הנוער של קורינתיאנס, זקס, יהודי בן 16. השחקן נחשב להבטחה גדולה, והכוונה בבית"ר היא שישתלב כבר בעונה הבאה בקבוצה הבוגרת של המועדון במקביל לקבוצת הנוער. סקאוט המועדון ומנהל מחלקת הנוער, איתן מזרחי, שימריא בימים הקרובים לברזיל על מנת לעקוב אחר מספר שחקנים, יצפה במשחק של קבוצת הנוער של קורינתיאנס וינסה לסגור את הפרטים עם השחקן שצפוי לעלות ארצה.

בבית"ר מאמינים כי השחקן ימכר לאירופה בסכום גבוה בתוך כשנתיים או שלוש. הבאתו היא חלק מראיית העולם החדשה שמנהיג יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין יחד עם מזרחי, במסגרתה תתבסס הקבוצה על שחקנים צעירים ורעבים, וייצוא של זרים וישראלים צעירים לאירופה תוך הפיכת הקבוצה לרווחית.

כזכור, לפני מספר שבועות הגיעו להיבחן בקבוצת הנוער של בית"ר שני ברזילאים, הקשר מדוני וולף מסאו פאולו והחלוץ ז'ולינו סאזר מקורינתיאנס, אך בעקבות דרישות כספיות גבוהות הקבוצה ויתרה על השניים.

בית"ר תשוב מחר מהפגרה כשדוד אמסלם אמור לחזור להתאמן. אל האימון יגיעו כ-50 ילדים ובני נוער מאשקלון ויפגשו בתחילת האימון עם שחקני הקבוצה ועם בן עירם ברק יצחקי. בסיום האימון, יגיעו הילדים לקניון מלחה שם הם ייהנו מארוחת צהריים ושי אישי מתנת הקבוצה. ביום חמישי קבוצת נערים א' של בית"ר, תארח בבית וגן את קבוצת הנערים של שדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully