וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה ערך אימון עם הפועל ת"א

קרן שמש

30.12.2008 / 19:34

הקשר ביקש לשמור על כושר ונענה בחיוב ע"י ראשי הקבוצה. יבואה חזר מחופשת מולדת. קבוצת הנוער ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים בליגה

סמואל יבואה, חלוצה של הפועל תל אביב, נחת היום (שלישי) בישראל לאחר חופשת מולדת והצטרף לאימוני הקבוצה. יבואה ערך אימון קל בלבד ומחר צפוי לחזור לאימונים מלאים. עידן סרור, שצפוי לעזוב את הפועל תל אביב ולסכם את תנאי השאלתו בהפועל פתח תקווה, הגיע לאימון האדומים כרגיל. לעומתו, ראובן עובד, שמכבי נתניה מעוניינת בשירותיו אך עדיין לא הצליחה להגיע לסיכום עם הפועל תל אביב, לא מתאמן ומזה שלושה ימים מודיע לאנשי הקבוצה כי אינו חש בטוב.

אביחי ידין, שסובל מכאבים בברכו, לא התאמן. דגלאס דה סילבה איחר לאימון והצטרף לחבריו בשלב מאוחר יותר. סלים טועמה הגיע למתחם חודרוב וערך אימון קל עם הקבוצה כשהוא לבוש במדים האדומים. טועמה זכה לקריאות עידוד מקהל האוהדים במקום, ביקש להתאמן עם הקבוצה בזמן שהותו בארץ ונענה בחיוב.

קבוצת הנוער של המועדון ניצחה הצהריים את בית"ר ירושלים 0:2 לעיני כמאה אוהדים. יהודה חוטה העלה את הפועל ליתרון בפנדל בדקה ה-40 וארתור אצטזיאנוב כבש את השני בדקה ה-74. האדומים נמצאים במקום השני בליגה, שבע נקודות מהמוליכה מכבי חיפה.

מאמן הקבוצה, תומר קשטן, אמר בסיום המשחק: "לא היה משחק איכותי שלנו למרות שעמדנו טוב וסגרנו אותם טוב. מבחינה התקפית הגענו למצבים ויכולנו להגדיל את התוצאה. מכבי חיפה לא מאבדת נקודות עד עכשיו למעט ההפסד לנו. אני מאמין שהם עוד יאבדו נקודות. אנחנו נשתדל לעשות את שלנו ונמשיך להסתכל למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully