וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט חתם לשלוש עונות וחצי במאיורקה

30.12.2008 / 16:12

השוער עבר את הבדיקות הרפואיות וישחק בקבוצה. סוכנו רונן קצב: "דודו הוכיח שהוא שוער מבוקש". אוואט: "מאוד מתרגש ורוצה להתחיל לעבוד"

דודו אוואט יוצג היום (שלישי) במאיורקה לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשלוש וחצי עונות בקבוצה מהעיר. אוואט מגיע לקבוצה האדומה לאחר ששני שועריה הראשונים של הקבוצה לא סיפקו את הסחורה. חרמן לוקס, שהחליף את אנחל מיגל מויה עקב פצעיתו של האחרון, איכזב מאוד ובמאיורקה היו חייבים לצרף שוער נוסף לסגל של הקבוצה, שנמצאת במקום ה-17 בטבלה סמוך מאוד לאזור המסוכן. סוכנו של אוואט רונן קצב אמר לוואלה! ספורט לאחר החתימה: "אנחנו שמחים שהצלחנו לסיים את העסקה. היה לא קל לדודו, אבל הוא הוכיח שהוא שוער מבוקש, והגיע הזמן לצאת לדרך חדשה".

מאמן הקבוצה, גיורגיו מנזאנו, התראיין במסיבת עיתונאים שערכה הקבוצה אחרי האימון הראשון מאז החזרה מפגרת חג המולד. "הוא יוסיף לנו הרבה ניסיון", אמר מנזאנו על שוערה החדש של הקבוצה. "יש לנו שוער פצוע והיינו חייבים לצרף עוד אחד לסגל". גם אוואט התראיין ואמר: "אני מאוד מתרגש ואני ממש רוצה להכיר את הקבוצה ולהתחיל לעבוד. כשהמעבר הוצע, לא היו לי ספקות. יש פה קבוצה טובה, סגל טוב ואנחנו צריכים להגיע לכל מקום עם הכוונה לנצח".

יחד עם זאת מנזאנו לא הותיר מקום לספקות. "אוואט ייאלץ להתמודד על המקום שלו בהרכב מול חרמן לוקס הכשיר, ואף עם מויה, כשזה יחלים מפציעתו".

ביום שבת הקרוב תתחדש הליגה הספרדית אחרי הפגרה. מאיורקה ואוואט ייצאו למשחק החוץ הכי קשה שיש בקאמפ נואו נגד ברצלונה. מנזאנו אמר כי "שחקניו חזרו להתאמן עם הרבה מוטביציה ורוח טובה לקראת המשחק. אנחנו פחות טובים אמנם מברצלונה, אבל לא בהרבה". אולי הוא בונה על משהו שאנחנו לא יודעים או שהוא בונה על השוער הישראלי החדש שיש לו?

עדכון ראשון: 30.12.08, 11:09
עדכון אחרון: 30.12.08, 16:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully