וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות ביטלה את משחקי הכדורגל בסוף השבוע

30.12.2008 / 11:49

משטרת ישראל ופיקוד העורף המליצו, ההתאחדות הסכימה, ובסוף השבוע לא יתקיימו משחקי ליגות הבוגרים: ארצית, א', ב' ו-ג'

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) כי לא ייערכו משחקים בסוף השבוע הקרוב. על פי החלטה שהתקבלה היום על ידי המטה הארצי במשטרת ישראל ובהתאם להוראות פיקוד העורף, לרבות הנחיות לגבי קיום משחקים רגישים ובעיית הקצאת כוחות שיטור למשחקים המחייבים זאת, לא יתקיימו השבוע משחקי ליגות הבוגרים: ארצית, א', ב', ג'. ליגת העל וליגה הלאומית, כזכור, נמצאות גם ככה בפגרה.

כל משחקי הילדים, הנערים והנוער בטווח של 40 ק"מ מעזה יידחו אף הם. לגבי כל שאר משחקי הילדים, הנערים והנוער, תיערך בחינה פרטנית על פי פרמטרים של רגישות, ביטחון וצורך בכוחות שיטור, והכל בתיאום ועל פי הנחיות כוחות הביטחון ומשטרת ישראל.

אריק גילרוביץ', מאמן הפועל ראשל"צ שאמורה הייתה לארח את בני ג'דידה: "זו החלטה מצוינת. רצו למנוע מצבים לא נעימים, והפעם היו חכמים לפני מעשה, וטוב שכך. אי אפשר היה לדעת מה היה קורה במפגשים קבוצות יהודיות וערביות". הקבוצה הוגרלה לשחק מול עירוני נתיבות (מוליכת ליגה א' דרום) בחוץ בסיבוב הקרוב של הגביע, והמאמן אמר: "זאת ההגרלה, וניאלץ להתמודד איתה. אני לא מאמין שיסכנו חיי אדם".

כל המשחקים ייערכו ככל הנראה בשבוע הבא. מחזור הגביע, שאמור היה להיערך בסוף השבוע, יידחה ליום שלישי, אך גם זה תלוי בהתפתחויות ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully