וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מסיללה ופנטאני איחרו?

30.12.2008 / 15:15

הזרים של מכבי חיפה לא חזרו מהחופשה ועלולים לעמוד לוועדת משמעת, בקבוצה בודקים אם מדובר בחשש מהמצב או בלבול בכרטיסי הטיסה

שני הזרים של מכבי חיפה, החלוץ טמבינקוסי פנטאני והמגן פיטר מסיללה, איחרו להגיע מחופשת מולדת, ובקבוצה מתכוונים לבקש מהם הבהרות לאחר חזרתם המתוכננת ביום חמישי. אחת ההשערות היא כי השניים דחו את חזרתם בגלל המצב הביטחוני, אולם בחיפה היה מי שהעריך כי השניים התעכבו כי לא הצליחו להשיג כרטיס טיסה לישראל, כפי שקורה לא פעם במדינות באפריקה. בכל אופן, אם יתברר כי לא הייתה סיבה מוצדקת לאיחור, השניים יועמדו לוועדת משמעת.

לא מדברים עם בוקולי

בצל ההחתמה של יניב קטן לחמש שנים במכבי חיפה, שעוררה תגובות נלהבות מצד שחקני הקבוצה, חלק מהשחקנים החליטו לבקר הבוקר את ההחלטה. "מסיבה אחת", לדבריהם, "והיא חוסר התקשורת של המועדון עם גוסטבו בוקולי". גורם במועדון אישר הבוקר כי המטרה היא להחתים את בוקולי על חוזה לעונה עם אופציה, בעיקר על מנת לבחון את תפקודו בעונה הבאה ובכך לאמוד בתום העונה את כדאיות שחרורו של הברזילאי, שאינו נחשב כזר, לקבוצה ישראלית אחרת.

שחקן בקבוצה אמר: "עם כל האהבה של בוקולי לקטן, הוא יכול להרגיש פגוע. ההחתמה הזאת הייתה כמו סכין בלב עבורו. מצד אחד לאף אחד אין זמן להיפגש איתו, ומצד שני הם מחתימים את קטן". לצד הביקורת, אותם שחקנים ביקשו להבהיר: "בלי קשר לבוקולי, ההחתמה של קטן במכבי חיפה היא נכונה וכדאית למועדון, אבל ראוי יעשה המועדון אם יחתים גם את בוקולי בימים הקרובים – ולו רק בכדי לתת לו את התחושה שהוא שחקן שהקריב הרבה בשביל המועדון". על האפשרות שקטן ישחק בקבוצה עד גיל 33 אמרו: "כולם אמרו שהוא גומר את הסוס בעוד שנתיים או שלוש, אבל יניב יוכיח לכולם שטעו". קטן, אגב, ויתר על חלק מהחוזה בעונה הנוכחית. החוזה נאמד בכ-640 אלף דולר, סכום עתק ביחס לכדורגל הישראלי.

היועצים המשפטיים של המועדון בודקים אפשרות להשאיר בארץ את הגנאי אוסיי ראנספורד ולבטל את השתתפותו במחנה האימונים שייערך לקראת המשחק ברואנדה. אחת האפשרויות שנבדקת היא האם אפשר לשחרר את השחקן לחלק מהזמן או להשאירו בארץ. "נעשה רק מה שמותר לנו לעשות על פי חוקי פיפ"א", הבהירו במועדון. השחקן יגיע לישראל בעוד יומיים.

בנושא אחר: המאמן אלישע לוי לא מוכן לשחרר גם בשלב זה את שי מימון. כזכור, עוד לפני מספר שבועות התקבלה החלטה שלא לשחרר את אייל משומר, מימון ורוני גפני. לוי, שחזר מחופשה באנגליה ויעביר את האימון היום בצהריים, גם לא קיבל החלטה עדיין האם להחתים זר חמישי בעמדת הבלם.

בחיפה מקווים שיוכלו לערוך לדוידוביץ' מבחן במשחק האימון שיתקיים ביום חמישי מול אחי נצרת. לאחר המשחק תתקבל הערכת מצב נוספת לגבי עתידו של השוער.

עדכון ראשון: 11:22
עדכון אחרון: 15:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully